Gå til innhold
Arkivverket

[#33252] Brita Olsdtr. Lauvås f. ca 1822 i Lindås gift i 1851 med Ole Olsen Ekerhovd?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddvar Søreide

Her er vel Ivar i 1900 LenkeHørte ein historie her ute fra Sotra om ein Ivar i Kårdalen som var en meget habil felespiller, er dette samme mann ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Eg fann noko i den gamle bygdeboka, og det kan vera Ole det er referert til her: Ved ein seinare anledning skreiv biskop Pavels 'Med Fjeld sogn ser det jammerlig ut. Den ene skoleholder er død, den anden en krøbling der skupper sig frem ved skamler. (Her har forfattaren sett navnet Colling på han som var død). Av plasseringa i kapitelet framgår at denne visitasen må ha vore etter 1817, men før 1822.Om dette ekteskapet i 1804, so meiner eg framleis at det er greit, dersom det Norvald Austarheim har skrive er rett, at første kona, Malena Nilsdatter, var med i ft 1801, og døde 'truleg året etter'. No har eg kyrkjebokfilm med gravlagte i 1802, men der er skrifta so småstilt at eg har problem med å lesa det.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg har formidlet all den informasjonen dere har gitt til Mr. Mittelstadt i USA og han har bedt meg å sende en takk for all den jobben dere har gjort. Han har fått mye ny informasjon som han ikke har vert i stand til å innhente selv. Han var i Norge i 2001 for å finne slektninger, men fant ikke alle han lette etter. Kansje noen av dere også er i stand til å finne hvor det ble av søskene til Brita Olsdtr.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Det ser ut til at Ole Jacobsen og Lisbeth Nilsdtr, fekk i alt 9 barn. 1. JACOB OLSEN Christening: 10 NOV 18052. Ragnhild /Ragnilda Olsen Christening: 21 OCT 18083. KARI OLSEN Christening: 26 OCT 18114. KARI OLSEN - Christening: 18 FEB 1814 5. NILS OLSEN Christening: 26 JAN 18176. MARTHA OLSEN Christening: 22 AUG 18197. BRITTA OLSEN Christening: 06 OCT 1822,8. MONS OLSEN Birth: 08 JUN 1825 Christening: 15 JUN 18259. ELI OLSEN Birth: 24 MAR 1831 Christening: 31 MAR 1831Her er Lisbeth Nilsdatter og familien på Storset i 1801-telling [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11253&gardpostnr=15&merk=15#ovre>LenkeTrulig foreldra og bror til Ole Jacobsen på Øvrås ,Myking sokn i Lindås i 1801. LenkeJacob Monsen Øveraas Pige Ragnil Rasmusdtr. Hopland vigde 0808 1773 i Hosanger. Ole Jacobsen født i 1778. LenkeOg då må det vera han som er tjenar på Fammestad i 1801, sjølv om alderen ikkje stemmer 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Har funne fleire opplysninga om Ragnhild, søstera til Brita OlsdtrI fjølge bygdebok for Masfjorden vart Ragnhild Olsdtr. Lauvås gift i 1834 med Rasmus Hanssen Hosteland f. 1805 på Hosteland i Masfjorden ( tidligare Lindås). Utover dette står det “ Bustad Toftegård. Rasmus var far til Elias Kalvetræ, Toftegård.” Ved søk i SF finn eg denne “Family Group Record” sida, [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/family_group_record.asp?familyid=162185865&indi_id=700118752788&lds=1&region=12&frompage=1>LenkeMen det er ein del feil i opplysningane. Trulig er ingen av barna er født i Masfjorden kommune, og det er trulig ein del feil på fødselsdatoar også. Eksempel Anna født 19.03 eller 19.05.1838.LenkeNår ein ser på gardsnava ved barnas fødsel, er dei to eldste født i Lindås, så har familien flytta til Ulvøy i Austrheim og fått to barn der, og så vidare til Toftegård i Austrheim der dei yngste barna er født.Her er Raghild med mann og tre barn i 1865 Lenke Martha i innlegg 26 er født i Duesund , Masfjorden, og ikkje ei søster av Britha. Og som det står er, Ivar Ivarsen er Marthas son frå eit tidligare ekteskap.Men denne Ivaren på Kårdal burde vera ein god kandidat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Eg hadde dessverre funne feil Ole Jacobsen Øvrås i innlegg 31. Far til Brita Lauvås var ein eldre halvbror til den Ole som er nemnt der.I følgje Bydebok for Myking var det Ole født 1745 som budde på Loftås/Lauvås. Besteforelder til Brita Olsdtr. vart då. Jakob Monsson født 1719 på Myking, Myking sokn i Lindås, død 1801. Gift 1740 med Anna Olsdtr. Toft , Myking sokn i Lindås, født 1720 død 1750. Dei budde på Øvrås. Jacob vart attgift 1751 med Kari Johsdtr. Skår, Myking i Lindås f. 1724 d.?, og så i 1773 med Ragnhild Rasmusdatter Hopland, Seim (Hosanger) 1737-1804. Jacob Monsson hadde i alt 12 barn over ein periode på 37 år.Foreldre til Anna Olsdtr. Toft var, Ola Johs.son Toft, 1686-1766. Og Marta Bastesdtr. 1688-1749, det står ikkje i bygdeboka kvar ho var frå.Foreldre til Jacob Olson Myking var, Mons Hemmingson Fammestad, Myking, i Lindås 1690-1761. Og Guri Jakobsdtr. 1668-1743,det står ikkje i bygdeboka kvar ho var frå. Paret budde på Myking, Myking sokn i Lindås.MVH Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Oddvar Søreide

Til mitt innlegg 28.Såg gjennom folketellingen 1900 i Kårdalen, da finnes det to med navnet Ivar i Kårdalen. Eg vil likevel anta at det er omtalte Ivar Ivarsen Kårdal me snakker om, men dette kan vel noen fra Lindås bekrefte. Eg nevner at Ivar var en habil felespeler, men etter å ha snakket med folk her fra Sotra, så var det ikkje felespill Ivar var kjent for, men han skreiv mange sangtekster. Blandt annet skal Elin Prøysen, dattera til Alf Prøysen ha fremført tekster ført i pennnen av Ivar i Kårdalen. Det siste burde jo kunne finnes ut av ved å ta kontakt med henne.Båndet fra Sotra til Kårdalen går gjennom at Søren Øvretveit og kona Elen f. Skoge budde nettopp hos Ivar i Kårdalen. Søren var da tilsett som lærer i Lindås, men dei flytta like før 1900 talet til Jæren, der Søren grunnla Jæren Folkehøgskule.Ved ett lite sveip på nettet så finner me under Lindås Ungdomslag at nettopp Søren Øvretveit og Ivar Kårdal var med å stifta dette laget. http://www.lindasungdomslag.com/omoss/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.