Gå til innhold
Arkivverket

[#33288] Hjelp til å finne ut litt om Arthur Johan Nilsen; født 1878.


Gjest Ole Skovly
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Skovly

Hei!Jeg trenger hjelp til å finne ut litt om Arthur Johan Nilsen, f. 1878. Jeg kan ingenting om slektsforskning, men ble anbefalt dette forumet av en venn. Min venn har funnet Arthur i oversikten over døpte i Gran (Oppland); han fikk sønnen Odmar Jul Nilsen i 1906, kona hans het Marte Andersdatter. Av slektninger til Arthur har jeg hørt ymmting om at han kanskje kom fra Oslo, men at familien kanskje var dansk. Han var visst en skikkelig skrue; oppfinner, fotograf, jernbanestasjonsbetjent og gullsmedbutikkeier for å nevne noe. Arthur skal ha bodd både på Gran, på Eina i Oppland, på Jevnaker i Oppland, og i Oslo, i løpet av livet.Dersom noen har mulighet til å finne ut noe om Arthur, hadde det vært kjempefint. Opplysninger om kona og hennes familie er selvsagt også kjærkomment!Vennlig hilsen Ole Skovly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.