Gå til innhold
Arkivverket

[#33296] Marie Lyng og Hans Jørginius Hansen ekteskap


Gjest Lars Chr. Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Chr. Hansen

Min oldefar Hans Jørginius Hansen f. 1857 i Trondheim giftet seg i første ekteskap med Marie Lyng f.? i Domkirken i Trondheim. Hun døde i barsel i 1884 og fikk sønnen Harald Marius, min farfar. Kan noen hjelpe meg med å finne noe på Marie Lyng? Min mor mener det skal være en slekt fra Røros. Finner heller ikke når de giftet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiDette KAN være Marie i 1865, i Trondhjem med sin mor og brødre [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61601.wc2&gardpostnr=848&personpostnr=11448&merk=11448#ovre>Lenke, og dette KAN være dåpen til Marie: Lenke.Og hvis dette er de riktige foreldrene til Marie, så er dette ekteskapet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Andre Nygård

Marie Johanne Lyng f. 1860 i Namsos, ble gift i Domkirken i Trondheim den 27. oktober 1883 med Hans Jørginus Hansen. Far til Hans Jørginus var Maler Lars Andreas Hansen og far til Marie var Kjøbmand M. Lyng. I vigselen står det også at Marie ble konfirmert 11. april 1875 i NamsosMarie og hennes familie finner vi i FT 1865 for NamsosLenke. MVH Rune Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.