Gå til innhold
Arkivverket

[#33346] Martin Lyng, Lom


Gjest Lars Chr. Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Chr. Hansen

Jeg er interessert i info om en Øludskjenker Martin Lyng, bosatt i Namsos med familie ref, FT 1865, 1703 Namsos. Han kommer angivelig fra Lom, og skulle være født rundt 1819.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Chr. Hansen

Hei MonaTakk for tipset. Jeg får ikke opp samme info som deg tror jeg, så jeg får ikke tak i denne Nylen, og får helt andre treff på Martin Lyng.Treffes evt på lars-chh@online.no hvis det kan gis litt forklaring og veiledning.På forhånd takk Lars Chr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Atle Brandsar

Hei!Du vil tvilsamt finne den Morten'en du leiter etter i bygdeboka... Men: Det er ein Morten som er lista i kyrkjebok for Lom, han er fødd 22.3.1820 under Midti-Moen i Bøverdalen (band IV - ikkje utkome) - om det er denne, så finn du mor hans under Søre Lyngvedsøygarden: Eli Mortensdotter.(Før denne Morten'en så er det ein i 1817 og etter, er det ein i 1822. Sidan du skriv han er fødd omlag 1819 - så er denne den næraste.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.