Gå til innhold
Arkivverket

[#33354] Ragnhild Roberts f. Larson 26. aug. 1901 i Nord Dakota døde i Wi. 1987 mer info?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det noen som kan hjelpe meg med mer info for evn. etterkommere etter Ragnhild Roberts f. Larson 26. aug. 1901 i Nord Dakota flyttet siden til Wisconsin. Gift ca i 1927 med Reubin/Reuben Roberts f. ca 1901. I 1930 hadde de datteren [redaktøren har fjernet navn] som da var 1 år (født 4. des. 1929?)Jeg har fått tilsendt denne infoen vedk Ragnhild.RAGNHILD ROBERTS 85 26 Aug 1901 Jul 1987 54601 (La Crosse, La Crosse, WI) (none specified) 387-28-0081 WisconsinEr det mulig å finne flere opplysninger på om enne Ragnhild Roberts?I noen tilfeller har jeg fått info om enklte personer og deres etterkommere helt frem til i dag.Se forøvrig innelegg nr. LenkeEvn opplysniner om personer som lever i dag kan sendes til:taarland@broadpark.noTakker på forhånd for hjelpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg har ikke så mange muligheter til å søke på disse personene, men jeg ønsker tips om hva jeg kan gjøre for å finne dem jeg leter etter. Jeg vet at det er noen av dere som har tilgang til databaser med personopplysninger på personer helt fram til rundt årtusenskiftet. Hvis der er noen som kan hjelpe meg ville jeg satt stor pris på det.Det er sikkert mange muligheter, men jeg vet for lite om dette og hvor jeg skal lete. Jeg burde etterhvert kunnet funne ut av dette. Jeg har fått mange brikker på plass de siste dagene, så takk for alt dere har funnet for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Terje, på heimesida til La Crosse Public Library ser eg at Ragnhild M. Roberts ligg gravlagd på Farmington cemetery, og nekrologen (obituary'en) hennar er prenta i La Crosse Tribune frå 5.7.1987 på side 8 og 18. Om du tek kontakt med biblioteket, til dømes gjennom heimesida deira (http://lplcat.lacrosse.lib.wi.us/genealogy/), so er eg sikker på at du får hjelp! Der står òg et telefonnummer!Lukke til!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.