Gå til innhold
Arkivverket

[#33355] Hvor ble det av Gunnar Gunnarsson f. 1859, Bømlo?


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Gunnar ble födt utenom ekteskap. Faren vra Gunnar Hansson (f. 1840)nsom drog til Hetland og mora var Anna Lisbet Jonsdtr Saetre (f. 1837, d. 1862)Jeg tror det er han jeg finner i FT 1865 som foster sönn hos Lars Johannesson Teigland og Guri Olsdtr. Det passer ihvertfall med alderen.Finner han ingen steder ellers, verken blant döde eller gifte.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Kjellaug!Det var det eg trudde at eg hadde slått opp på denne familien før. LenkeMargrethe Hansdatter var søster til Gunnar Hanson og tanta til Gunnar Gunnarson.Ut frå bygdeboka var det mange i familien som drog til Amerika. Kan Gunnar også ha gjort det?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg pröver og aa hjelpe en amerikansk dame med aa finne sine rötter og slektninger i Norge/Bömlo.Hennes tippoldefar var nemlig Hans Hansson Haavik som og emigrerte til Amerika (det har ikke bygdebokforfatteren faatt med seg)Hun - Ina Powers - tror at Gunner ble i Norge. men jeg kan ikke finne han bortsett fra 1865 FT.Ingenting mer om han i bygdeboka heller.Kikket paa linken, men ble ikke noe klokere for det.Etter det jeg naa har funner, saa er det faa personer igjen paa Bömlo som er av hennes slekt. Fant forresten en Brita straumsöy som ble gift med Halvard jakobson Kallevik (f. 1805) - slekt med deg? Brita er söster til Brynhild Knutsdtr - hennes formor.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ja, Halvard Jacobsen var eldste bror til min tippoldefar. Meinar at eg har sett litt på dette for ei tid tilbake. Skal sjå kva meir eg fann ut då.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da vil det si at det muligens er slekt etter dem som hun kan komme i kontakt med? Tror de har tenkt seg til Norge.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!I følge bygdeboka (BB 4 s. 184) hadde Halvard Jacobsen og fyrste kona Britha Knutsdatter Straumøy berre ein son Knut f. 1835. Eg har leita ein del rundt her på digitalarkivet for å finna meir om han. Men ikkje lukkast. Einaste spor kan vera denne personen i emigrantprotokol frå Bergen: Knud Halvorsen f. i Findaas LenkeDet er ikkje heilt usansynleg at Knut Halvorsen drog over. Min tippoldefar Mathias Jacobson (altså onkel til Knut Halvardson)hadde ein son Ola (g. med Eli Larsdatter Grindheim) som var mellom dei første frå Moster som drog over i 1869. (Totland nr.48)Eli Larsdatter Grindheim hadde også ei tante Kristi Knutsdatter Grindheim gift med Torkjel Mathiason Vestbøstad som budde i Haavik og som reiste til Amerika. Så har var det mykje inngift slekt som drog over. Men dette er kanskje litt på sida av utgongspunktet for denne debatten.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk skal du ha, det er stor sannsynlighet for at du har funnet den rette personen. Vel, det ser ikke ut for at det er mange igjen paa Bömlo av den familien som Hans Hansson Haavik kom fra;Det er og store muligheter for at du har rett i at Gunnar og emigrerte, han kan ikke ha forsvunnet i löse lufta!Det var jo sösken som reiste til Sveio, Stavanger, etc. ... Men der kan ikke jeg hjelpe henne.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Kan dette vera Hans Hanson bror til Gunnar Hanson?H.H. Haavig, lærer, Manfred ND. ?(dersom du blar deg nedover sida her). LenkeI så fall kan det jo vera at Gunnar også nytta Haavig som etternamn.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!På denne lista her finn ein også ein person Knut Halvorsen gårdbr. i S. Dakota (under Mosterøen i Sunnhordland). Det kan vel godt vera den ovanfor nemde Sonen til Brita Knutsdatter og Halvar Jacobsen. Lenkemvh helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Kjellaug!Fann denne. Dette må jo vera brødrenen Hans og Gunnar Hanson Haavik. Her ser det ut til at både Hans og Gunnar var i USA (+ 2 brødre til). det ser også ut som nokon i slekta sit inne med informasjon om dette LenkeHelga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Den siste lenken sendte jeg videre til Ina, tror ikke hun vet det ettersom hun sa at det hun visste om Gunnar Hansson var at han drog til Haavik. Hun visste heller ikke at Gunnar Gunnarson, hans sönn, var uekte. Det er altsaa denne siste Gynnar hun er paa jakt etter. Ina er etterkommer til Hans Hansson Haavik som jeg sa tidligere.Dessverre fant jeg ikke ut av de andre lenkene, er ikke flink nok til aa lese gotisk skrift!!Jeg skal pröve igjen.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ser at denne Gunnar Haavig giftet seg saa sent som i 1924, saa da kan det ikke vaere verken Gunnar Hansson Haavik (1840) eller Gunnar Gunnarsson Haavik (1859)- men det kan jo vaere en etterkommer av disse.Hans Hansson Haavik ser ut til aa gifte seg der borte i 1865 og det kan stemme. LenkeDet er vel denne som er nevnt i den lenken du sendte over.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Fikk brev fra historisenteret i Grant County: 'We have no information on Gunnar Hanson Haavig. Hans Hanson Haavig, Torres and Knut were brothers. They came to Grant County, MN about 1870 from Winnisheik Co., Iowa.Patty Benson, Director Grant County Historical Society'Den Gunnar Haavig maa nok vaere en annen, alderen passet jo heller ikke i det hele verken med han eller sönnene.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helga Kallevik

Hei!Hei igjen Kjellaug Kva med denne personen som eg fann på Vesterheim: Norwegians in the Civil War. Kan dette ha vore Gunnar Hanson Haavig, far til Gnnar Gunnarson. Han heitte i alle høve Gunnar Haavig og kom frå Bømlo. Bestefar til Gunnar Gunnarson heitte jo Hans Danielson så H. kan her stå for Hanson.Lenkemvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helga Kallevik

HAAVIG, Gunder H. Residence: Aastad, Minnesota. From Finnaas, Norway. Civil War: Private. Wounded and died in Memphis, Tennessee, during the war. Sources: (Ulvestad p285)Aastad låg i Otertail County MN.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helga Kallevik

The Civil War var frå 1861-65 så Gunnar Hanson Haavig kan ha greidd å emigrere tidleg nok til at han var med der og vart drept. Sonen Gunnar vart fødd i 1859, så då må han ha reist over mellom 1859 og 1865.Kvar det vart av sonen Gunnar Gunnarson er det vel ikkje så lett å finna ut av dersom han då ikkje har reist over til ein av onklane sine. Han kan jo som tidlegare nemt vore fosterson på ein gard og kanskje teke dette gardsnamnet som etternamn?Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!På eit kart over Minnesota ser eg at Aastad i Otter Tail county ligg heilt på grensa mot Grant county.I innlegg 15 her er det stadfesta at Hans og brødrene Tørres og Knut slo seg ned i Grant county MN. Dette vil vel kanskje seie at Gunder også var i nærleiken ei stund. Dersom dei 3 andre brødrene kom over så tidleg som 1860-65.mnh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Her er Hans, Tørres og Knut. det ser ut til at Tørres og Knut nytta Hansson som etternamn medan Hans bruklte Haavig LenkeLenka viser til 'Early Norwegian Settlements in Minnesota':'Grant County, Minnesota': Ole Gudmunsen from Støtvig, Smaalenene and Peder Gran from Vestre Toten were the first Norwegians in Grant County, they came from Houston County by ox and wagon and settled at Elk Lake Township in 1865. The first in the vicinity of Erdahl were A. Hansen from Kristiania, Lars† and Elland† Anderson from Eidsvold and Jacob Olsen from Valders, who settled there in 1866. The first in Ashby was Knut Melby, who settled there in 1867. A part of Ashby was built on his land.* In the fall of the same year came John P. Sætre from Numedal, who settled nearby. Ole E. Lien from Hemsedal settled in the vicinity of Barrett the same year (1867) and was thus, the first there. Knut Laastuen from Hallingdal was the first at Elbow Lake. And Ole Torstensen from Hadeland was the first at Hoffman. The first in the vicinity of Aastad were Hans Haavig, Tørris Hansen† , Knut Hansen† , Gunder Ericksen† , R. G. Baasen, K. P. Eidal and Jens E. Pletan'Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Viser til innlegg 1 vedr. Gunnar Gunnarson: Lars Johannesson Teigland hadde 4 barn 3 av dei drog til Amerika, ein av desse, sonen Johannes Larson budd først nokre år på garden Steinsland i Haavik. Så kjenskapen mellom familiane kan ha vore til stades.Mora, Lisbeth Jonsdatter; hadde også familie i Amerika. Det kan vel då vera nærliggjande å tru at Gunnar også drog over (sidan han det ser ut til at han ikkje er å finna i ft. 1900). Han kan jo sjølvsagt også ha døydd forholdsvis ung (før 1900).mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk igjen, Helga.Jo, jeg har og vaert inne paa tanken at han döde för 1900. Finner han jo ingen steder. dersom han emigrerte, hadde det vel vaert naturlig at han kom til farbörödrene sine??mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.