Gå til innhold
Arkivverket

[#33362] Foreldre til Knut Knutsson, f. ca 1752 i Skånevik, gift på Bømlo


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Han ble gift med Ingeborg Sveinsdtr Børøy (1752-1831) (Bømlo bygdebok IV, s. 4)I bygdeboka staar det at han kom fra Skaanevik, men det kan være feil.De eneste jeg finner fra Skaanevik er disse paa FS: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/VR/individual_record.asp?recid=30073025&lds=4&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99>LenkeLenke Jeg finner heller ikke Ingeborg som datter til noen Svein i distriktet. Derimot finner jeg en vigsel til en Knut Knutsson Siovangen og Ingeborg Sveinsdtr Arneviig i Fjelberg den 24/6- 1781. LenkeFinner det samme paret paa FS:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Er dette et merkelig sammentreff? Den eneste Ingeborg jeg finner f. 1752 i B IV er datter til Ingebrigkt Halvardsson Arnevik og kona Anne Steffensdtr Bua. De flytta 'innover til Arnevik'.Naar jeg leter etter foreldre til Ingeborg Sveinsdtr f. 1752, finner jeg en som datter av Svein Halvardsson Arnevik og sara Ingebriktsdtr.Kan disse to Ingeborgene vaere söskenbarn og har Ingeborg Sveinsdtr bodd hos sin onkel og derfor faatt Böröy som gardsnavn?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg hadde den Kvinnheradssoga som omhandlar Fjellberg på heimlån i ferien. Eg synes å hugsa at eg las noko om Bærøy der. Eg hadde forresten ein tremenning som heitte Ingeborg Arnevik (ho var gift Arnevik), men ho er dessverre død. Men som sagt kan eg kikka i boka igjen (dessverre er der ein del feil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er kjempefint, Marie, om du vil kikke etter disse. Jeg har paa fölelsen at hun ikke var födt paa B¨mlo i det hele tatt. Det er jo en del feil i disse bökene-:(mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Under Bnr 1 i Arnevik i Fjellberg finn eg:Halvor Sveinsson Innbjoa 1686-1764 gift med Ingeborg Ingebrigtsdotter 1683-1765. Det ser ut som at Halvor kom frå Innbjoa, men at mor hans var frå Arnevik, for mofaren og hans far hadde garden før han. Det var litt strid mellom slektninga om garden, men no ser eg at eg ikkje har kopi av fyrste delen. Halvor hadde desse borna (fødselsår ikkje oppgjeve:Svein, busett ei tid på BærøyIngebrigt, busett på BergeTørres, busett på Økland, gm Lisbeth Endresdotter NordhusTollak gm Kari Tjærandsdotter HåvardsholmHans, gardbrukar på Svennsbø, gm Rakel Paulsdotter NordhusStein, Utbjoa Ingeborg, gm Helge HjertnesBrita, gm enkjemann Knut Nilsson Sjoånjo---Svein Halvorsson 1714-1791 gm Sara Ingebrigtsdotter 1721-1799 fekk farsgarden i Arnevik i 1767. Kjende born:INGEBORG F. 1753, GM KNUT KNUTSSON SJOÅNJOIngebrigt 1754Marta 1754 - ukjend morIngebrigt 1760Halvor 1762Halvor 1767Då Svein Halvorsson budde ei tid på Bærøy (før 1767?), er nok Ingeborg Sveinsdotter fødd der, og derfor kalla Bærøy.Den andre Ingeborg du nemner er trulig kusina. Eg antar ho er dotter av Ingebrigt, busett på Berge. Eg kikka etter desse under Berget i Fjellberg, og under eit anna Berge i Kvinnherad, og under Berge på Bømlo og i Sveio, utan å finna dei. Men her er endå fleire Berge i Sunnhordland. Det kan vel og væra eit plass i Fjellberg, sidan forfattaren ikkje skriv kor Berge ligg. Plass er likevel ikkje så truleg, då Arnavikbøndene var velståande folk. Halvor Sveinsson 'meinte nok han var meir til mann enn grannen'. Han åtte m.a. ein part i Stødle kyrkje (er nok den gamle kyrkja i Etne).Knut Knutsson var fødd i Sjoånjo/Sjoangen/Sjøvangen som son av Knut Nilsson 1713-1784 og Ingeborg Steffensdotter 1722-1756. Presten har notert i kyrkjeboka at Knut Nilsson var gift 5 gonger, men forfattaren har ikkje funne namna til alle konene.Håpar du finn noko av dette interessat, Kjellaug!MVH Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Kjempegreier, Marie! Jeg hadde som en misstanke om at hun opprinnelig var fra den kanten. Det har alstå ikke bygdebokforfatter for BÖmlo fått med seg.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.