Gå til innhold
Arkivverket

[#33430] Anton Petersen i Gimsø og Laura Pettersen i Buksnes


Gjest Lars Eliassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Eliassen

Jeg søker etterkommere etter Anton Petersen født 1867 i Gimsø og Laura Pettersen født 1874 i Buksnes. Et av barna deres var Emilie født 1910. Emilie bosatte seg visst i Vågan. Det hadde vært fint å komme i kontakt med andre som arbeider med,eller har kjennskap til denne familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Eliassen

Jeg så på lenken,og det ser ut til å stemme. Kanskjr du vet mer? Er ikke Skjerstad ved Bodø? Hvis så,så flyttet de et godt stykke. Håper å komme i kontakt med noen i denne letinga,det hadde vært så fint å få flere navn skrevet ned og bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Sund

hei!Folketellinga som Per har lagt ut er fra Sulitjelma før hørte det til Skjerstad nå Fauske kommune.Det er utlagt kirkebøker på nettet fra Sulitjelma så det går jo an å se om Emilie kan være født der eller om de fikk noen andre barn der.Hilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Sund

Unskyld det var selfølgelig Birger som hadde lagt ut lenke til folketellinga.Sulitjelam er et gruvesamfunn det flyttet folk fra hele landet dit. Og det er jo ikke så langt fra Lofoten, min farmor er fra Eggum i Borge, Lofoten og hun kom som kokk til Sulitjelma og traff min farfar og de giftet.Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.