Gå til innhold
Arkivverket

[#33531] Forfedre/mødre i Gausdal


Gjest Hans Petter Engh
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Petter Engh

Jeg søker forfedre til følgende personer:1 Ole Monsen Aamodt, født ca. 1810 Han hadde sitt andre leiermål da han fikk en uekte sønn, John Olsen, f.2.10.1828 i Reistadstuen, med Johanne Johnsdtr, f.9.8.18122 Synnef Olsdtr., f.1766 Hun ble gift med John Olsen f.1763 og ble husmannskone på Reistadstuen. Gift 4.1.17973 Johannes Olsen, f.1757 gift husmand på Bøseie i Follebu under gården Bø3 Marith Olsdtr., f.1754 gift husmannskone på Bøseie samme sted som ovenfor ektefelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Petter Engh

Jeg må tilføye en person til:Husmannskone, Marthe Christensdtr. f.1794, d.30.04.1873 på Bøshaugen eller Stetrud under gården Bø i Follebu Gift med Ole Johannessen f. 1785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Petter Engh

Jeg kjenner desverre ikke til noe om henne annet enn dewt oppgitte så hun kan være født på Toten isåfall må det sjekkes om hun flyttet til Gausdal ifra Toten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.