Gå til innhold
Arkivverket

[#33543] Hermine Lien, Nordnorge


Gjest Kristian Nordeide
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Nord-Norge er et svært vidt begrep og et stort område. Du må komme med flere opplysninger hvis noen skal hjelp. F.eks: Hvem var Hermine gift med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Sund

Hei!Du har vel ektemann hvis hun var gift eller hvor hun bodde, sånne opplysninger er svært viktig.Vi har vel alle i databasene våre personer som vi ikke vet hvor de ble av, og som man kan finne ut av ved å hjelpe andre. Men litt opplysninger trengs. Men du må ikke legge ut navn på personer som er i livet.Jeg har bere en Hermine, men hun er f. 1822.Venlig hilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Nordeide

Heisann, deg har jeg visst hørt fra før en gang. Hvis du har tid kan du kanskje sende meg epostadressen din så kan jeg forklare nærmere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Sund

Hei! Håper du får hjelp av Birger.Jeg har sett gjennom kirkebøkene for Fauske, Skjerstad og Valnesfjord for gjeldene periode men ikke funnet en eneste Hermine døpt eller konfirmert. Men jeg kan jo ha oversett noe.I bygdeboka for Fauske finner jeg ingen Hermine Lien i registeret, men der er jo Lien på Fauske så lykke til.Hilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Fosmo

Hei Solveig. Ja, der er Lien på Fauske og jeg har Lien i min familie som kommer fra Erikstad, Fauske.Men foreløbig har ikke jeg heller funnet noen med navnet Hermine.Har du kirkebøkene for Fauske?Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Nordeide

Kunne det muligens vært annensteds i Nordland ? Jeg finner ikke så veldig mange 'Lien' der i 1900 tellingen. Hermine kunne ha vært barn av noen som var omkring 30-40 år i 1900...? F.eks. Johan Lien ? Noen som har andre kirkebøker fra dette fylket ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.