Gå til innhold
Arkivverket

[#33550] Hvor ble det av Bendine (Berentine-Berntine Katrine Olsen, f. I 1881 I Bergen?


Gjest Birger Fosmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Fosmo

Bendine (Berentine-Berntine?) Katrine ble født I Bergen 24.12.1881, foreldre: Katrine Johannesen og Bendik A. M. Olssen. Det er mulig at det er den samme Berntine Olsen jeg finner ved FT 1900 for Bergen som tjenestepige hos Thorleif og Josefine Haaland I Holbergsalmendig 18. Fødselsåret stemmer I alle fall.Men hvor ble hun av siden? Jeg har søkt gjennom det meste her på DA, men uten å finne henne igjen. Er der noen av de trofaste og gode hjelperne som kan tenke seg å hjelpe meg? Det er nemlig etterkommerne til hennes halvsøsken som gjerne vil vite det.Jeg takker på forhånd for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Fosmo

Takk skal du ha for denne oppklaringen! For det er nok henne. Merkelig at jeg ikke fant henne når jeg søkte.Da løste den saken seg fort!Med vennlig hilsen Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.