Gå til innhold
Arkivverket

[#33563] Kyrkjebok Florø/Kinn 1940-åri


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå sokneprestkontoret i Florø har eg fått opplyst at:Ungkarl Olaf Meyer Pederson Olsen, fødd i Herøy 11.2.1901, og enkja Sigrid Olsdotter Fossdal f. Espe, fødd i Bergen 22.4.1898, gifte seg i Florø i 1947, men kyrkjekontoret seier at ''eg har ikkje den boka, den er i Statsarkivet i Bergen.''* Er det mogeleg å få oppgjeve denne vigselsdatoen frå Florø?* Sigrid hadde vore gift ein gong før med treskjerar Olav Fossdal, og dei budde på Nærøyni i Kinn. Olav døydde rimelegvis tidleg på 1940-talet, men er det mogeleg å finna dødsdatoen hans? Kanskje finst dxet opplysningar om dette då ho gifte seg att? Kva er elles oppgjeve som fullt namn for Olav Fossdal samt vigselsår og fødselsdato/-stad?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vielsen fant sted 23. juni 1947 - i Laksevåg. Jeg finner ikke dødsdatoen til Olav Fosdahl i de bøkene fra Kinn\Florø vi har her.Vi har hatt innlånt seks kirkebøker fra Kinn prestegjeld 1886-1968, men samtlige ble returnert 13. september i år. Dette til allmenn orientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt og godt svar! Då lyt eg kontakta sokneprestkontoret i Kinn for meir hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.