Gå til innhold
Arkivverket

[#33568] Opplysninger om Aase Andersdatter Bulie, Birkenes, født 1785 død 1860


Gjest Bjørn Arild Lindland
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Verner Wennerberg

Se en side tilbake fra din lenke. Der står: Ungkarl Abraham Olsen Nyhus og pigen Aase Andersen Bulie fra Vegusdal sogn Skal prøve å lage lenke, har aldri prøvd det før. LenkeHilsen Ole V. Wennerberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Arild Lindland

Takker meget, Ole. Denne type skrift er jeg dårlig på. Men etterhvert ser jeg at du har rett. Kan du se hva som står i kolonnen bak?mvhBjørn Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Verner Wennerberg

Jeg er ingen ekspert på denne skriften jeg heller, den er meget vanskelig. Det var nok litt tilfeldig at jeg greide denne. Har også prøvd meg på det du spør om, men må melde pass foreløpig.mvh Ole V. Wennerberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Bjørn Arild Lindland

Aase Andersdatter Bulien af Vegårheys Sogn, er det det står, se debatt: 80787: Hjelp til å tolke tekst. i kirkebok for Tveit, Vest-Agder (gjelder Birkenes) og debatt: 80887: Vegårdshei . Anders Gunsteinsen og Ranney Leivsdatter, gift 1781 - foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.