Gå til innhold
Arkivverket

[#33583] Karl Berg, fra Rogaland til Durban


Gjest Arne K. Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne K. Larsen

Etter flere års søk etter slektninger i Sør Afrika, har jeg nå funnet 3. og 4. generasjon av min slektning Thea Caroline Aksland. Hun var født i Haugesund 10.februar 1880 og giftet seg med Karl Berg, muligens fra Stavanger Jeg har nok informasjon om Thea, men er fullstendig blank når det gjelder hennes mann, Karl Berg. Hvem kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bengt kvammen

kilden er kirkebok gifte haugesund den ligger nok ikke på nettet de har kirkeboka på fisce på biblioteket i haugesund prøv der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Bente Borgen

Hei! Ser at du har lykkes med å finne slekt i Durban. Jeg har nå en ane fra Stavanger som bor i Durban i 1897. Hvordan gikk du fram for å finne slekt der? Noen aktuelle nettsider hvor jeg kan finne noe ?Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Denne Gustav Johannesen Berg bodde fra 1875 på Visnes i Avaldsnes og i tillegg til de to født i Haugesund hadde de 8 barn født på Avaldsnes. Kilde: Avaldsnes I, side 102, nr. 338 Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Gustav Johanneson og Liviana Torbjørnsdtr. ble gift i Skåre 28.4.1870. Liviana var datter av Torbjørn Nilson f.1819,Baustad i Nedstrand og Sofia Omundsdtr.f.1.9.1817 Talgje,Sjernarøy. Liviana flyttet til Haugesund i 1858 og bodde på Hasseløy. Kilde Tysvær 7, side 136 nr. 9Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.