Gå til innhold
Arkivverket

[#33594] Kristina (1865) og Jørgina (1874) Samsonsdøtrer frå Davik til Leknes i Buksnes!?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Kristina Edrikke Samsonsdotter, fødd på Lefdalsbakke i Davik, Nordfjord 22.11.1865, ogJørgina Samueline Samsonsdotter, fødd på Lefdalsbakke i Davik, Nordfjord 31.5.1874,var søstrer som båe flytte til Leknes i Buksnes (Vestvågøy) og vart gifte der oppe. Kristina døydde i 1899 eller 1900, men ho let etter seg mann og fem born. Båe søstrene budde i lag på SKAFTNES, Leknes i Buksnes der FT1900 syner huslydane deira:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Lorents Hanssen hf e Gårdbruger (selveier), fisker 1869 BuksnesHans Hanssen s ug Søn 1889 BuksnesSimonette Hanssen d ug Datter 1890 BuksnesEnok Hanssen s ug Søn 1892 BuksnesMagnus Hanssen s ug Søn 1896 BuksnesLorents Hanssen s ug Søn 00.05.1899? BuksnesMarie Iversen tj g Husholderske - Kone 1870 BuksnesMathilde Johannessen tj ug Huslige arbeider - Tjenestepige 1878 Hadsel Nor~~~~~~~~~~Anton Johannessen hf g Fisker - inderst 1873 HadselJørgine Samsonsen hm g Fiskerkone 1874 Daviken Nordfjord NBHelga Antonsen d ug Datter 1896 BuksnesSigurd Antonsen s ug Søn 1898 BuksnesMargit Antonsen d ug Datter 12.05.1900 BuksnesRagna Jakobsen tj ug Barnepige 1887 Buksnes~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eit skifte i Davik frå 1928 fortel oss at Jørgina og Anton BERG båe levde og då budde på Leknes i Buksnes.Skiftet frå 1928 fortel oss òg at Kristina var avlidi, og av dei fem borni var fire, nemleg Hans, Simonette, Enok og Lorents, busette i Amerika, medan Magnus Hansen budde på Ure i Buksnes.Dette er alt eg førebels veit om desse søstrene og huslydane deira, og eg er svært ''hungrig'' etter fleire detaljar, særleg:* Dato og stad for dei to vigslene, rimelegvis i Buksnes?* Fulle namn og fødselsdatoane til dei to ektemakane, Lorents Hansen og Anton Johannessen Berg?* Dato og stad for dødsfalli til Kristina, Jørgina, Lorents og Anton?Eg vonar å treffa på einkvan med lokalkunnskap i Buksnes/Vestvågøy og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Per Magne for interessante opplysningar. Det var ein ''plundrete'' database å leita i, men eg fann no til slutt både Jørgina og Kristina og likeins ektemakane deira. Dette var bra!Eg har i mellomtidi òg hatt kontakt med etterkomarar etter den eine søsteri, og pr. idag manglar eg berre tre hovuddetaljar:* Fødselsdatoen til Lorents Olai Hansen på Skaftnes i gamle Buksnes (1869)?* Dato og stad for vigsli til Lorents Olai Hansen og Kristina Edrikke Samsonsdotter (1888/1889 i Buksnes?)* Dato og stad for vigsli til Anton Ludvig Johannessen og Jørgina Samueline Samsonsdotter (1895/1896 i Buksnes?)Elles har eg òg fått greie på at Lorents Olai Hansen på Skaftnes gifte seg att etter at Kristina døydde i 1900, men eg kjenner korkje namnet hennar eller andre detaljar om ho. Fleire opplysningar er sjølvsagt velkomne!Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Magne Bernhardsen

Ved oppslag over ektevidde i Hol Kirke (Buksnes) fant jeg et par andre fra Davik: Ekteviet den 27.07.1887 Anton Rasmussen Rekdal f. 1858 Vestnes og Marie Kristine Samsonsdatter f. 1857 Davik, Nordfjord.samme dato: Ole Mathias Syversen f. 1864 Fræna og Rasmine Elisabeth Iversen f. 1864 Davik, Nordfjord. Etter at Rasmine ble enke giftet hun seg for andre gang (den 08.01.1895) med Oluf Albert Johan Kristiansen f. 1872 Buøy, Hol.Lorentz Olay Hansen er født 26.09.1869 i Sennesvik, Hol av foreldre Hans Pedersen og Maren Beata With Lorentsdatter. Han vokste opp på Skaftnes. Lorents Olai ble gift med 1) Kritine Edrikke Samonsdatter den 28.12.1888 i Hol Kirke. 2) med Hansine Kristiansen fra Hellos i Borge. Hun er født 26.03.1876 og døde 26.01.1968. Vielsen sto i Hol Kirke den 28.01.1908.Anton Ludvig Johansen f. 1873 Vik, Hadsel ble den 07.07.1896 gift med Jørgine Samueline Samsonsdatter i Hol Kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Per Magne for fleire glimrande opplysningar! Dette var verkeleg stort! So det var der oppe søsteri Marie gifte seg òg...! Ho og Anton flytte elles attende til Vestnes og budde sidan i Molde!Eg veit forresten at Lorents Olai og Kristine fekk fem born i lag, men er det mogeleg å seia noko om kor mange born Lorents Olai og andre kona Hansine fekk i lag?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Hege Sofie Bull

Hei!Skaftnes er idag en del av Vestvågøy Museum som igjen er en del av Vikingmuseet på Borg - da jeg jobbet der hadde vi en del informasjon om gård og slekt i museets samlinger. Enken etter en av de som vokste opp der bodde selv i området, men jeg vet ikke om hun lever fortsatt.. Ved å kontakte styret eller eldre styremedlemmer til Vestvågøy Museum, Borg eller Historielaget vil du sikkert få mer opplysninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.