Gå til innhold
Arkivverket

[#33605] Povel på Hopland


Gjest Bente Aaris
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Aaris

Hei,Finnes det noen med kunnskap/kjennskap om opplysningene på denne litt merkelige web-site (uten eier)vdr.:Povel Olufson Hardbog HOPLAND er pålitelige?:Lenkeog hvordan evt. få dem verifisert (har set flere som har dem på sine hjemmesider), er det evt. via arveoppgjør til broren Oluf?:23 APR 1590, Arveoppgjør holdes etter ham,eller er det i denne?:Forfatter : Søreide, LarsTittel : Brand-ætti i Gloppen / 1400-1600.Trykt : : Nordfjords sogelag, 1954.Sidetall : 29 s.(En datter til Povel Hopland var g. m. Sjur (Olufsen) 'Brand' Søreide iflg. Gloppen Bygdebok).Noen som vet?Mvh Bente Aaris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Aaris

Takker så meget, der klarte jeg ikke lige å bruke hodet,vet vel at man bare fjerner noe i adresselinjen.Men jeg er fortsatt interessert om noen har kjenn/kunnskap til mine spørsmål vdr.Povel Olufson Hardbog HOPLAND og hans opphav.Mvh Bente Aaris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

Det står mye om Harbog-ætta i bygdeboka for Innvik/Stryn som du får lånt på biblioteket. Dersom dette er vanskelig kan du sende meg en e-post adresse så sender jeg en kopi fra bygeboka av Hopland. Min e-post finner du her: http://itbase.no/kvien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.