Gå til innhold
Arkivverket

[#33624] Databasen 'Middelaldersegl i Norge'


Gjest Heidi C. Huitfeldt
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi C. Huitfeldt

Har tidligere gjort søk i den databasen på Digitalarkivet som jeg mener het noe sånn som 'Middelaldersegl i Norge'. Nå finner jeg den ikke igjen! Er den tatt bort eller er det jeg som ikke finner rigtig søkeord for å finne den under databasevelgeren?Mvh Heid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Den er satt passiv ser jeg, men hvorfor vet jeg ikke. Det er ikke vår database, men registrert av Jostein Liland, en gjest i Digitalpensjonatet, så jeg kan ikke legge den ut igjen før jeg vet årsaken til at den er tatt bort.Jeg skal se på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er bevisst. Lenke til ein base som er stilt passiv av nokon i DA burde ikkje fungera. Det gjer ho ikkje no, og eg skal sjå om eg får bort feilmeldinga og erstatta den med noko betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi C. Huitfeldt

Takk for svar. Det får bli en tur på biblioteket.Eller kanskje du, Tore, vet om det finnes noe segl etter ''Halzstein a Langaforsse' nevnt i 1403 DN III nr.581 Lenke , eller om han er nevnt annet sted enn i dette brevet? (Har gjort et notat om at Langafoss er nevnt i RB s.462, men har ikke hatt tilgang på RB enda)Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.