Gå til innhold
Arkivverket

[#33649] Digital oversikt ,døpte i Bergen fram til 1892,kommer det mer fram mot 1920 ?


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg etterlyser noe ferskere kildemateriale digitalt fra Bergen. Bergen er jo godt dekket,men oversikten over døpte går bare fram til 1892. Når vil vi kunne forvente at det kommer nyere materialet? På digitalarkivets oversikt finner jeg oversikt over Sande i Vestfold døpte 1753-1918.Arbeides det med å få lagt ut nyere materiale for Bergen?Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Flott for dem som har mikrofilmfremviser. Det har dessverre ikke jeg. Heller ikke biblioteket i bygda hvor jeg bor har dette-dessverre. Derfor spør jeg igjen: Når kommer mer fra Bergen digitalt? Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-)Du treng ikkje microfilm framvisar for å gå inn på dei forskjellige krk.bøkene som er avfotograferte og lagt ut på nettet(det er det lenka til Berit visar).Men kanskje dei du treng ikkje er filma? då forstår eg...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

PS:når du har klikka på lenka, så 'kjører' du pila på høgre sida ned og det dukkar opp diverse krk.bøker frå Bergen. Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.