Gå til innhold
Arkivverket

[#33653] Dødsmeldingar i Bergen (1918 og 1919) - Husø


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Nicolas Christiansen Husö hadde en bror som het Christoffer. Det maa vaere de samme jeg fant under döde i Aarstad. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=gr12801915&gardpostnr=550&personpostnr=817&merk=817#ovre>LenkeKan Anna vaere en forkortelse for Oleanna?Her er og en Finn, er det den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ser naa at denne Finn bodde samme sted som Nikolai Husö gjorde i 1922 - se #5 her: LenkeDa maa moren Anna vaere den samme som den Oleanna vi leter etter.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det vet jeg ikke sikkert, men min venninde sier hun tror han het Finn. Derfor lurer jeg paa om det kan vaere den samme Finn som du fant död i 1919.Men saa var det at i dödsannonsen til Olianna staar det hun etterlot seg to sönner.Lurer paa om jeg kan bry Nedrebö igjen.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.