Gå til innhold
Arkivverket

[#33676] Funnen død i 1825, i skiftereg 1834-38.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken
LenkeEg fann min 2x tipp registrert her, og rekna med å finna han i krk.boka ein stad mellom 1833-1838, tilfeldig fann eg han i 1825... Er det nokon som kan svara på kvifor?Hadde vore hyggeleg og fått visst kva som står i skiftepapira :-)Takk!Venleg helsing Mariann.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Noko _måtte_ sjølvsagt vera feil!! I overskrifta 1925, rettast no til _1825_ !!!!!(det var det med å IKKJE laga innlegg så seint på kveld, dette var til dei som las mitt forrige innlegg her på Arkivforum :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet etter husmann Paul Samsonsen Sæbøe under Kaarevig er begyndt 6. og sluttet 7. juni 1834. I skiftet står det 'den her forhen boende, men for endeel Aar siden vedDøden afgangne'.I skiftet nevnes enken Anna Johnsdatter Sæbøe, og deres barn: John Paulsen Findaas, Samson Paulsen Mægebakken, Ole Paulsen Saxeide, Tørris Paulsen Lilleness, død, men etterlatt seg Anna Tørrisdatter, 9 år, Eli Tørresdatter, 6 1/2 år, Lars Paulsen Sæbøe, Martha Paulsdatter, gift med Ole Johan, i Bergen, Kari Paulsdatter, gift med Anders Baarsen Totland, Anna Paulsdatter, 27 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.