Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mariann Stokken

[#33676] Funnen død i 1825, i skiftereg 1834-38.

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken
LenkeEg fann min 2x tipp registrert her, og rekna med å finna han i krk.boka ein stad mellom 1833-1838, tilfeldig fann eg han i 1825... Er det nokon som kan svara på kvifor?Hadde vore hyggeleg og fått visst kva som står i skiftepapira :-)Takk!Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Noko _måtte_ sjølvsagt vera feil!! I overskrifta 1925, rettast no til _1825_ !!!!!(det var det med å IKKJE laga innlegg så seint på kveld, dette var til dei som las mitt forrige innlegg her på Arkivforum :-) :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet etter husmann Paul Samsonsen Sæbøe under Kaarevig er begyndt 6. og sluttet 7. juni 1834. I skiftet står det 'den her forhen boende, men for endeel Aar siden vedDøden afgangne'.I skiftet nevnes enken Anna Johnsdatter Sæbøe, og deres barn: John Paulsen Findaas, Samson Paulsen Mægebakken, Ole Paulsen Saxeide, Tørris Paulsen Lilleness, død, men etterlatt seg Anna Tørrisdatter, 9 år, Eli Tørresdatter, 6 1/2 år, Lars Paulsen Sæbøe, Martha Paulsdatter, gift med Ole Johan, i Bergen, Kari Paulsdatter, gift med Anders Baarsen Totland, Anna Paulsdatter, 27 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk!!Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive