Gå til innhold
Arkivverket

[#33687] min morfars søsken fra Meløy området


Gjest Mette Trondsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Trondsen

Jeg er på leiting etter søsken av Halvdan (Edvin Bang) Trondsen. De heter Magnhild Sundal, Tordis Tvenning-Eriksen og Jorunn? Alle hadde samme mor Elvine Agnette Hansdatter. Er det mulig å leite dette opp i kirkebøker? Det ligger ikke ute her. De er født fra 1915 (muligens), Halvdan er født i 1917. Ville også likt å vite fedrenes navn og når og hvor de er født:) Etternavn på Magnhild og Tordis kan være feil.. de ble fostretopp hos andre familier. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Fosmo

Hei Mette.Jeg ser at Trond Andersen, f. 1856 og Hanna Pedersdatter, f.1857 hadde som bosted 'Junkersrem' i Bodin i 1900. Iflg Ellingsen-bøkene skal han også være far til Peder Herman Andersen som ble gift med Jona Kaspara Schelderup. Om dette stemmer vet jeg ikke. Jeg finner i alle fall Trond Anderssen og 10 barn i 1900. Jeg har også funnet Trons foreldre, Anders Hanssen, f. 1816 og kona Anne Qvale, f. 1823 i Bodø. Muligens er der noen som har Bøkene for Bodin og som kan slå opp for deg.Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Rita Kolberg

Kan du sende meg din e-post adresse. Jeg har en del opplysninger, men vil helst sende dem direkte til deg.Anne-Rita Kolberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.