Gå til innhold
Arkivverket

[#33734] Ny samle-nettside om nålevende personer.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Har Jan Oldervold og dere andre sett den nye nettsiden hvor det bl.a. står utdrag fra debattene her i DA. Jeg antar at dette er lovlig, eller kan dere nekte det?Det er også personopplysninger med adresse og tlf.nr. Og kart hvor det er inntegnet hvor du bor. Det hele er ganske nifst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er vel mye det samme som Google, er det ikke det? Jeg ser ingen stor forskjell ihvertfall.Og man kan jo bare gaa inn i telefonkatalogen for aa finne telefonnummere til folk.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Så vidt jeg kan se er sesam.no en side tilsvarende telefonkatalogen.no , men med en del andre søkemuligheter. Debattene i DA har jo vært tilgjengelig for alle hele tiden, likeledes DIS sine debatter.Verre er det vel med skatt.adressa.no og web3.aftenbladet.no/skatt/ der man får oppgitt fødselsdato.Se forøvrig tråden LenkeMvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.