Gå til innhold
Arkivverket

[#33746] FT Bergen 1912 og so? (Johannessen)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johanne Gjertine Johannessen, fødd i Bergen 26.4.1867, budde mange år på arbeidsanstalten i Allehelgensgate i Bergen og fekk minst fem born i perioden 1886-1898. Truleg er ho den:Johanne Gjertinne Johannesen, fødd 1868 (utan dato) som i 1910 budde i ''Høgelandssmuget'' 6 og som i 1912 er nemnd som ''vaskepige'' i Nygaardsgaten 53, III etasje...?Det døyr fleire Johanne Johannesen i Bergen etter 1912, men ingen som heiter Johanne Gjertine. Er det likevel mogeleg å finna dødsfallet hennar utifrå adressa? Og deretter få greie på kven som levde att etter ho?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det er ikke registrert noe dødsfall på denne kombinasjonen av navn og fødselsår i perioden 1912-1939 i arkivet fra Bergen folkeregister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for innlegg. Eg er lei for at Johanne Gjertine ikkje har sett spor etter seg hjå Folkeregisteret, men det er vel som Gerhard Naeseth ein gong sa til meg då me vitja ein kyrkjegard nær Black Earth, WI: ''You can't find them all!''Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.