Gå til innhold
Arkivverket

[#33769] Marit Hansdotter Skjeldkvålseiget/Kvien, gift med Peder Olsson Mork


Gjest Atle Brandsar
 Del

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

Marit Hansdotter SkjeldkvålseigetDette har eg funne; Fødd 1854. Far: Hans Rasmusson, fødd 1811. Mor: Anne Hansdotter, fødd 1806.Ved folketeljinga 1865 er desse tre nemnd saman med; Syster: Thorine Hansdotter, fødd 1843 i Trondheim. [gift med 'Bakkestoren' i Skjåk] Bror: Hans Olsson, fødd 1863 (Annes uægte barn). Staden er Kvien under Lund og Holemork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Eg gløymde å spørje...:Er det nokon som har noko om foreldra til Hans og Anne, eller anna informasjon? Faren til Hans Olsson? Kvifor er Thorine fødd i Trondheim? Alt av interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Berit Knudsen

Alt funnet på FS:Hans Rasmussen (29), far Rasmus Andersen, gift 13/6 1848 Trondheim Domkrk. med Anna Hansdt. (25), far Larsen.Thorine f.23/9 dpt.17/12 1843 Trondheim Domkrk., Hans Rasmussen og Anna Hansdt.Ivar Andreas f.24/2 dpt.17/5 1846 Trh. Domkrk., do foreldre.Live f.9/7 dpt.22/7 1849 Skjåk, samme. Også oppført som dpt. i Lom.Marith f.31/1 dpt.19/2 1849 Skjåk, samme.Hans Olsen f.4/12 1863 dpt.21/2 1864 Skjåk, Thorine Hansdt. og Ole Ellefsen.Så til slutt vil jeg nevne en som vel sannsynligvis ikke kan være deres: Halvor Hansen dpt.10/5 1835 Høland, Hans Rasmussen og Anna Hansdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Ja, stemmer i stor grad med informasjon eg har, men her har du likevel funne noko banebrytande for min del; du har funne ut at bestefaren til Anne var Lars - noko som vidare vil vegja tungt på vektskåla mot at Anne var frå Holemork i Skjåk, dotter av sersjant Hans Larsson!TAKK SÅ MYKJE!(Undrar meg framleis over kvifor dei er gifte og to av borna fødde i Trondheim, men-men...kanskje dei freista lukka i storbyen ei stund? Eller kanskje dei båe var der på straff? Grueleg å tenkje slikt om tipp-tippoldeforeldre, men ein kan vel ikkje utelata mogleiken...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

No har eg sjekka! Hans Rasmusson er fødd den 28. mai 1819, og ført 'uekte', med foreldra Rasmus Andersson [tente på Forberg, Skjåk] og Marit Amundsdotter 'paa Bakk[øe?]' Kanskje Bakke i Skjåk...Kva skal ein så gjera når ein har så sprikande kjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.