Gå til innhold
Arkivverket

[#33783] Magdalene Siursdatter Osen, Vigedal i Christiandand s., f. omlag 1809


Gjest Bjørn Davidsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har funne ei 'pige' vigd i Bergen 1829, 20 år gamal. Ho skriv seg for Magdalene Siursdatter Osen og er fødd i Vigedal i Christiansand s. (eg går ut frå det er 'stift'). Er der nokon som veit kor dette Vigedal og garden/bruket Osen er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark
Lenke Det lenken viser til var vel Christiansand stift på den tiden om enn det virker rart i dag. I allefall så var det Christiansand stiftsoverett som dømte forbrytelsr begått i Stavanger 1854. Der er få som heter Osen i dag og jeg vet bare om 2 steder i sør Norge,det ene er i Sirdal komune V A og det andre i sydenden av Sirdalsvannet som ligger i Flekkefjord komune. Begge steder tilhørte på 18 tallet Bakke Prestegjeld. Menn for all del der er Os i alle vann,ja minst en.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har ein mistanke om at det er Vikedal i Ryfylke. Der kjem det etter kvart opp eit bruk under prestegarden som vert kalla Vikedalsosen. Og Sjur er der fleire av i det området. Så eg får grave vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det er ei Magla Sivertsdtr. som er døpt i Vikedal 12.3.1809 av foreldre Sjur Olsson og Siri Johannesdtr. I folketellingen 1801 er det en Sjur Olsson 40/1801 med mora Malena Sjursdtr.72/1801 som var enke da. Sjur Olsson og Siri Johannesdtr. ble gift. 22.7.1804 i Vikedal. Magla kan godt være en annen skrivemåte av Magdalena. Vikedalsosen ligger der Vikedalelva kommer ut i fjorden og er vel i dag tettstedet Vikedal.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Hjarteleg takk! Då får eg berre venta på resultatet frå kyrkjeboka i Bergen om kva far til Magdalena hette. Er det Sjur Olsen, får vi gå ut frå at det er den rette du har funne. Ho var i så fall gift med ein jekteskippar frå Lindås/Manger, men budde i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

For ordens skuld:Eg har no fått stadfesta frå SAB at faren iflg. Kb var Sjur Olsen Vigedalsosen. Då får vi vel berre vente på ei bygdebok eller nytte Kb om vi skal kome lengre attende. Takk til alle som har vore med på leitinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.