Gå til innhold
Arkivverket

[#33800] Røstadstuen og Nylund, Oppland


Gjest Inge Flatmoen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inge Flatmoen

Noen som kjenner til anene til Nikolai og Klara Røstadstuen fra Biri. Døde rundt 1970.Lurer også på info. om anene til Ole Nylund (1884-1967) og hustru Ragna Birkelund fra Sør-fron.Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Herberg

Nicolai Røstadstuen, født 1887 på Røstadstuen i Snertingdal. Veivokter i Biri. Var 1922 med på å stifte Øverbygdas Arbeiderparti. Det skjedde på hans bosted Mikkelstuen under Nordre Taraldsrud.Sønnen Nils Røstadstuen ble født i Mikkelstuen i 1918. Nils Røstadstuen var ordfører i Biri 1952-64, senere ordfører i Gjøvik storkommune fra 1967 til sin død i 1978. Etterslekt i Biri vet ner om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Ødegaard

HeiJeg har en del opplysninger om fam. Røstadstuen, da jeg er samboer med en av etterkommerne. Men da en del av dette gjelder personer som fortsatt lever, kan det vel ikke legges ut her. Ta kontakt med meg på woedeg-alfakrøll-online.no Gøy å få kontakt med noen som forsker på samme sleka. Må bare nevne at jeg er en glad amatør i denne sammenhengen. Hilsen Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.