Gå til innhold
Arkivverket

[#33822] Får ikke melding via e-post når det er bevegelse i innleggene.


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

I det siste har det fra tid til annen skjedd at jeg ikke blir varslet via e-post når noen svarer på innleggene mine. Kan noe gjøres med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Jeg har merket meg det samme, men jeg tror det gjaldt virkelig gamle innlegg, og det er mulig at varslingen ikke var innført på den tiden disse ble skapt. Men det er også mulig det kan dreie seg om en generell feil, hvis det også inntreffer på nye temaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Ljødal

Dette temaet er kanskje litt på siden, men jeg ville være svært takknemlig om noen hadde kjennskap til denne 'studenten' : Ett av de to siste krigsårene var det en forholdsvis ung mann som var sveiser på en gård i Eidsvoll. Jeg er overbevist om at han ikke egentlig var sveiser, men heller en student fra Oslo i dekning. Han var meget god til å spille fiolin, så det er ikke umulig at han kunne være musikkstudent. Jeg har i alle år lurt på hvem dette kunne være. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Jeg har ikke skiftet e-post adresse - hvis det var det du mente. Og - det skjer ikke hver gang - bare innemellom, men ofte nok til at jeg må gå igjennom innleggene mine for å holde meg oppdatert om det har kommet svar. Siden det ikke bare er meg som opplever dette, kan noen i Digitalarkivet sjekke om det ligger en liten feil et eller annet sted? Takk Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg kom i skade for å forvilla meg inn i brukarforumet og kan like gjerne svara her.Eg trur kanpt det er mogeleg at system somme gongar sender ut epostvarsel og andre gonar ikkje. eg har heller ikkje opplevd ikkje å få varsel på eigne innlegg. Men eg ser at du har skifta epostadresse. Varsel blir sendt til den epostadressa du oppgave då temaet vart oppretta. Med andre ord nye innlegg i dine gamle tema blir ikkje varsla til di nye adresse. Om ikkje det er forklaringa ville eg faktisk mistenka nettleverarandøren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Takk for svar. Dette har skjedd på nyopprettede innlegg de siste par månedene - jeg skiftet e-post adresse for 3/4 år siden. Jeg skal gjøre som du foreslår - kontakte nettleverandøren når det skjer igjen. Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Merkelig. Jeg har alltid hatt samme e-postadresse, men altså likevel opplevd dette fenomenet - riktignok ikke ofte. For det tilfelle at det skulle ha noe med nett/e-postleverandør å gjøre: Har du Telenor som leverandør, Guro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Hei Svein ArnoldJeg hadde Telenor Frisurf tidligere, men gikk over til Smartcall i januar i år.Det er bare de siste par, tre månedene jeg har lagt merke til dette.Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Da tyder det i så fall på at det er flere leverandører det må være noe galt hos, hvis altså feilen ikke ligger her i Digitalarkivet. Jeg er tilknyttet Telenor, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.