Gå til innhold
Arkivverket

[#33918] Hvor er Paul Iversen i 1801 som gifter seg i Trøgstad 1804?


Gjest Inger Sofie Olberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Sofie Olberg

HeiJeg har søkt denne personen frem og tilbake på digitalarkivet, Fs og er snart ved å gi opp. Vet ikke alder eller fødested, men finner 2 kandidater på Da. Den ene fra Rælingen kan jeg avskrive, han gifer seg m en annen. Så er det en til, men jeg tror heller ikke han er den rette. Den Paul Iversen jeg søker gifter seg 1. gang 08 november 1804 i Trøgstad m Kari Bergersdatter f 1782 i Trøgstad, datter av Berger Christensen f 1745 i Herland og Tore Hovelsdatter f 1752 i Trøgstad. Paul og Kari får 6 barn, den første Berger døpes 24 mars 1805, Olia 19 april 1807, Gulbrand 03 september 1809, han flytter senere til Moss, Petter døpt 12 juli 1812, Helena 1815 og Inger 16 mars 1817.Paul gifter seg 2. gang 13. april 1819 m en som kanskje kan være en søster til hans første kone: Maria Bergersdatter, de får en sønn Christian som blir født 08 januar i Trøgstad og døpes 16 januar 1820.Finnes det noen som kan hjelpe??mvh Inger Sofie Olberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Sofie Olberg

hei BeritDen du ref. til er den 2. Paul jeg finner, det var han som giftet seg m en annen.Jeg må nok gå den veien du sier. Og lete etter dødsfallet.Takk for respons.mvh Inger Sofie Olberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.