Gå til innhold
Arkivverket

[#34859] Foreldrene til Ellen Hansdatter, antakelig fra Ullern i Odalen


Gjest Per Evensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Evensen

Hei! Det er kreativ tenkning som er viktig her! Mona: Er det Kåstad eller Oustad du snakker om i ditt siste innlegg? Arne: Jo,Toten-Oustad er absolutt en 'mistenkt' gård. Dette med to brödre har jeg värt inne på,men mere holdbare fakta mangler. Jeg bor i utlandet og har få muligheter ut over det som finns på nettet. Trenger hjelp!mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei igjen. Jeg leste det som sto på både Oustad og Kåstad. De antar Ole Håkensen kom fra Austad da han kjøpte Kåstad. Han selger Kåstad og kommer tilbake til Austad og blir der til han dør.Sønnen Ole Olsen tar over bruket Austad og han får en sønn i 1812 som døpes Haagen. Side 200 under Austad Ullensaker Bygdebok bind lll. Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her legger jeg enlenke til Oustad , Balke Sogn, Toten.LenkeJeg er dessverre ikke lokalkjent her i området, og håper at du kan få hjelp med kirkebokoppslag av noen fra med enkel tilgang til kirkebøker herfra.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei igjen. Ole Håkensen f 1721 - 1792 Austad Austad er i Nordkisa som hører til Furuseth kirke. Det er ikke langt fra Nes på Romerike. Du finner noen som har han på DIStreff. Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.