Gå til innhold
Arkivverket

[#34869] Martin L Baartvedt f.1883 og bror Thoralf Kristian f.1877 til USA. Når?Hvor?.


Gjest Mai Berggren
 Del

Recommended Posts

Gjest Mai Berggren

Søker etter info om brødrene til min oldemor.Thoralf dro til usa 2 ganger se innlegg 33177 nr 14 og 20. Mest sannsynlig ble han der borte for jeg har aldri hørt om han. Noen som kan hjelpe med å finne han i usa??? Fikk han familie, når døde han osv.Martin, f.25.08.1883 har jeg ikke funnet i emigrantarkivene, men vet at han bosatte seg i California.Finner han som død i Los Angeles 19.02.1972 på sidene til rootsweb.com som Martin Bortveit. Har også funnet bevis på at han giftet seg med en Bertha Whitehead. Hennes mor kaller seg Mrs Frederick Curtis Fiske. Har søkt på mange begravelsesarkiver i California, men ikke noe treff. Noen som er flinke til å lete i usa som kan hjelpe meg??? All info om vielsen, når Bertha døde og om de hadde barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

Hei! Finner Martin og Bertha 'Bortheidt' (i følge avskriftene)i 1920-tellingen for Oakland, Alameda, California. De har ingen barn på det tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.