Gå til innhold
Arkivverket

[#34880] Korrektur - problemer - hjelp!


Gjest Inger Eik
 Del

Recommended Posts

Jeg prøvde i går kveld å rette en feil i databasen for 'Vigde i Fjelberg sokn, Fjellberg 1879-1919'. Det gjaldt navnet til min farmor, som var skrevet Ingeborg Marina, mens hennes navn egentlig var Ingeborg Karina.I går fikk jeg melding på skjermen om at det ikke var mulig å komme inn på siden (etter at jeg hadde prøvd å rette). Jeg prøvde flere ganger, men kom ikke inn. Så prøvde jeg på nytt i dag, og da gikk det forsåvidt greit, men da jeg ville kikke på resultatet, så jeg at mine forsøk fra i går kveld var registrert likevel - alle sammen!Kan noen fra DA vennligst gå inn i basen og fjerne de 5 overflødige rettingene? Det ser unektelig litt dumt ut slik det står nå.mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Retta. Eg har ei kjensle av at det er innstillingar på nettlesaren som gjer at de ikkje får attende svarsida frå DA. Når ein så trykkje RELOAD vil rettinga bli lagd inn på nytt. Eg skal sjå om ikkje kan hindra at det siste skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.