Gå til innhold
Arkivverket

[#34919] Skannede kirkebøker i Digitalarkivet - 2


Gjest Lars Nygaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Halvorsen

Når kan vi fortsette å bla i scanna kirkebøker igjen ? Til høsten ? Det har vært MEGET vanskelig/umulig de siste 5 timer ! Hvis noen har en god forklaring, ville det blitt satt pris på. Negativ informasjon er også informasjon !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Jeg har ikke kommet meg ut på skanna kyrkjebøker, hverken i går eller i dag hva er problemet??Mvh. Sol Kerry Johannessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Når jeg leser igjennom andres innlegg ser jeg at det er samme meld. som kommer opp hos meg. Sol Kery.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Nå er det en stund siden det er scannet kirkebøker fra Kinn pr.gj. i S. og Fj.? Er det noe håp om at det skjer i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Men for å finna det ut(at det er nemnt før), så måtte han ha lest 278 innlegg, og det er jo enklare å spørja.Ikkje sikkert at alle fylgjer med på alle spørsmål og svar inne i denne ueeeendelige debatten(?)her!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Nygaard

Denne tråden er blitt altfor lang og avsluttes her. Innlegg angående skannede kirkebøker i Digitalarkivet fortsetter i tema 40712. Lenken fra Tilbakemeldinger på tjenestens startside vil bli flyttet dit med det første, men dere brukere oppfordres til å ta i bruk det nye temaet straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.