Gå til innhold
Arkivverket

[#34939] Ole Ellertsen, f. 1770 Fjaler, til Kråkevåg, Solund – Frå Tysse eller Håland ?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

  • 3 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

Eg har dessverre ikkje fått sjekka Bygdebok for Fjaler enno, men tar gjerne i mot innspel om denne Ole Eilertsen sitt opphav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Ole Eilivson Håland f. 1772 er nok feil spor. Det står ikkje noko om at han var gift, men han hadde br. nr. 9 i åra 1809 - 1814, og d. i 1833.Det er ein gard i Fjaler som heiter Tysse, men eg finn han ikkje der i bygdeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for at du sjekka Torbjørn!Dersom en søker på døypte med farsnamn Ellertsen på FS IGI får vi opp tre stk (perioden 1760-1780): 1) Anders, f. 1773 Lisæt ([url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500223682482&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9SoFj&juris2=SoFj&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sogn+Og+Fjordane&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke)2) Anders, f. 1780 Lisæt (Lenke)3) Jens Johan, f. 1780 Bakke (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

Hei!Eg er framlesi på jakt etter denne Ole Eilertsen.I andre ekteskapet har eg notert følgande born for Ole og Marthe:- Østina / Ystina (oppkalla etter første kona hans)- Johannes (truleg etter far til Marthe)- Adele / Ædel- Johanne- Inger (truleg etter mor til Marthe)Håpar nokon dreg kjensel på Ole Eilertsen sitt opphav!******Far og mor til denne Marthe er også ei uløyst gåte: Lenke*******MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

SÅ var det denne Ole igjen,Eg klarer ikkje å finne noko spor etter han eller hans foreldre.Håper at det er nokre nye auge som kan hjelpe her.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei!Endelig noe positivt ''Gisle''.Her er en ''Eilert Tysse'' död 29/5-1791 51 år, alså födt ca. 1740, v. side nede.: LenkeHar ''Gards-og ättesoge'' for ''Holmedal sokn'' men som ''Torbjörn'' i nr.3 kan ikke jeg heller finne noe nämnt på gården ''Tysse'', og heller ikke under gårdene ''Tyssedal'' og ''Tyssekvam''.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk Svehn,Dette var et bra funn, supert.Det ser ut til at Tysse/Tyssedal/Tyssekvam ikkje omtaler korkje Eilert eller Ole, men om du ser innlegg (4) har eg via FS IGI funne 3 Eilertssøner under Lisæt og Bakke (det kan så absolutt vere fleire). Kan det vere den same Eilert som har vore der? Er desse gardane omtala i den bygdeboka du har?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Her er også noe interessant ''Gisle''.En uekte sönn ''Arne Elerts.'' f. 1766, far fra ''Liset''. : [url="http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp?p=result&paging=yes&ptype=single&db=dbdoypte&page=2&sql=low_prestegjeld>Lenke like 'holmedal, ytre%' AND low_far_forenamn like 'e%%' ORDER BY forenamn, etternamn&appinfogard=&appinfostol=&appinfourl=&id=16Og her er ''Anders'' uekte f. 1780 som du har i nr.4, far ''Ellert'', gift mand. :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei igjen!Lenkene i nr.9 virker ikke, jeg pröver en annen variant.''Arne'' uegte f. 1766, foreldre ''Malene Thomasdtr.'' og ''Elert Liset'', v. side, h. kanten nede under uegte, fortsettelse neste v. side, h. kanten oppe : [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8828&idx_id=8828&uid=ny&idx_side=-67>Lenke''Anders'' uekte f. 1780 :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Nei nå blev alt galt her, ''Anders'' dåp i lenken ovenfor nr.10, skal väre h. side nede.God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Svehn,Takkar og bukkar for gode opplysningar!Eg klarer ikkje heilt å sjå løysinga på dette problemet, men er det mogeleg å finne ut lagnaden til desse 4 borna (eg finn dei ikkje i FT1801 Ytre Holmedal)? Og kan namna på fadrane bidra til ei løysing?Og kven er Malene Thomasdtr. og Sire Persdtr.?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

''Anders Elertsen'' 30 år i FT 1801/Holmedal på gården ''Tveit'', gift men hvor er kona, ''Anders'' står ikke nämnt i ''ätteboken for Holmedal sokn'' under ''Tveit'' : LenkeMvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Her er vielsen 13/6-1800, ''Anders E. Bakke'' og ''Massi Johannesdtr. Nistad'', h. side ca. midten : LenkeMvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk igjen Svehn,Synes dette virker som ei vanskelig nøtt :-)Kvar er kona til Anders ved FT1801?Ein Anders Elertsen får eit barn i Bergen i 1807, kanskje eg burde sjekke han også.Får bruke litt av helga til dette.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei igjen ''Gisle''!Må si den var vrien den her, en riktig hard nött og knekke, det er bra ''hjernearbeid'', hehe.Jeg kan ikke finne de 3 andre, ''Jens'',''Anders'' og ''Arne'' i FT 1801, da har jeg sökt ''Sogn og Fjordane'' og ''Hordaland''.''Anders'' födt 1780, skal vel väre 1778, eller har jeg feil??.Den her fant jeg i natt, som du mener ovenfor i nr.15, men her heter kona ''Ludvigsdtr.'', så jeg var litt usikker, men det er ingen umulighet att det er de rette fra ''Fjaler'', jeg tror att ''Ludvigsdtr'' er en skrivefeil for ''Johannesdtr.'', under gården ''Nistad'' i ''Dale sokn'' fantes det 2 brödre ''Johannes'' og ''Ludvig Ludvigsen Kvamme'' fra ''Gaular'' med hver sin del av gården t.o.m. ca.1783, og ''Massi/Marte'' var vel datter til den förstnämnte bror : LenkeMvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei!I ''FS'' kom det opp en ''Ellert Andersen'' f. ca. 1806 som gifter sig i ''Gulen'' bst.''Strengklauv'', far ''Anders Ellertsen'', og her er vielsen 22/11-1828 nr.35 : LenkeSelvfölgelig har jeg ''Gulen i gammal og ny tid b. 1'', da jeg har forfädre fra ''Strengklauv''.''Anders Ellertsen'' står nämnt der, jeg kommer tilbake om det snarest.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

''Storemyr'' under ''Strengklauv'', plassmann fra 1817 ''Anders Ellertsen'' (1771-d.9/9-1829), gift 2. gang 1823 m. ''Marte/Massi Johannesdtr. Strand'' (1765-d.29/11-1828). Barn fra 1. ekteskap, Ellert f. 1806. ''Anders'' hadde også en datter ''Bothilde'' (28/2-1830-d.22/8-1848) m. ''Inger Johannesdtr.'' f. 6/9-1806/Strengklauv.Om''Anders E.'' står det att han er födt i Bergen, men jeg er tvilsom til det, finner ingen ''Anders E.'' som er födt omkring 1771 i Bergen, det må vel väre sönnen ''Ellert''.''Ellert A.'' og kona ''Marte Olsdtr. Litle Nordal'' hadde gården fram til ca. 1840, og etter det har jeg funnit de i Bergen.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Gisle og Svehn: De er begge to kjent med at FT for Ytre Holmedal (Fjaler) i 1815 ligg på Fylkesarkivet ? Og at her er er det på individnivå med navn og alder på innbyggjar. DOG eit unnatak for gifte kvinner som er namnlause og berre blir omtala som 'koner'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk til Svehn og Jon,Merkeleg nok har eg ingen av desse personane innlagt i slektsprogrammet mitt, eg må nok derfor bruke litt tid på å studere desse opplysningane. Men eg kjem nok attende om ikkje altfor lenge.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.