Gå til innhold
Arkivverket

[#34953] Erik Hansson f 1705 Stordal gift med Brite Pedersdtr f 1692 Stordal, Møre .


Gjest Hugo Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Øystein Nybø

Erich Hans. Jemtegaard og E. Brite Pedersd. (E. = enkje) gifta seg i Ørskog kyrkje den 24.06.1729. Kjelde kyrkjeboka.Om du har Ættebok II, Norddal bygdebøker, Bind V, Del I for hand så finn du dei under Jemtegard 209. Om du ikkje har den får du låne den på biblioteket. Der vil du finne forklaringa på det meste. Men det at ho tidlegare var enkje ser det ikke ut til at bygdeboka har fått med seg.PS. Ørskog prestegjeld var på den tida beståande av Stranda, Stordal, Sykkylven og Ørskog. FS kallar alle desse sokna for Ørskog, så då er det lett å gå seg vill. Men denne gongen hadde dei rett, dei var faktisk gifte i Ørskog kyrkje.Kyrkje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hugo Jensen

Hei Ole, Takk for svar, Jeg har lånt disse Ettbøker fra Norddal får noen år siden på hjemlån.Står det noe om Erik Hanson Jemtegard,s Far og mor der? Håper du kan se efte får meg.På forhond Takk. Hugo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Øystein Nybø

I ætteboka står det som sagt ein heil del. Å ta med all informasjonen her er ikkje råd, så du må nok låne bøkene for å få med alt. Men eg kan då ta med litt.Erik Hansen Øvrebust, Stordal 1705-1783 gift med Brite Pedersd. Berdal 23b 1692-1770. Dei hadde to born a) Christina 1731-1788, Døving 69, b) Mons 1735-1803, Jemtegard 211.Berdal 23b etc. er henvisninger i boka.Foreldre til Erik var Hans Knudsen Øvrebust 1654-1716 og Kristi Klemetsdtr. 1662-1733. Farfar til Erik var Knut Pedersen Vinje 1616-1670, og farfars far var Peder Knutsen Vinje 1575-1617.Foreldra til Brite Pedersdtr. var Peder Olsen Berdal 1652-1699 og Dordei Gundersdtr. Døving ?-1720.Men som sagt der er meir å hente frå boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.