Gå til innhold
Arkivverket

[#34961] Jeg gjør oppslag i Hol Bygdebok,Nordland,Alenfit,Hordaland,Soknedal i Støren


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg gjør oppslag i Hol Bygdebok,Alenfit bd.I og II og Busetnad og Folkeliv i Soknedal,Sør Trøndelag. Gjelder frem til jul. Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg hjelper deg gjerne med oppslag i disse bøkene. Dersom du vil ha svaret på e-mail kan du sende e-mail til meg : jafjohan@start.no mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Soløy

Hei Jan Frode. Jeg ser at du kan gjøre oppslag i Hol Bygdebok. Det hadde vært kjempefint om du kunne finne noen ting for meg. Se tema 34737 - Hanna Caroline Hansdatter fd i Hol 1837. Se spesielt innlegg 23 og 27, hvor jeg fokuserer på hva jeg søker.Vennlig hilsen Terje Soløy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg har sett under Brandsholmen og Sennesvig uten resultat.Spesifikt gårdsnavn hvor de bodde ville gjøre det lettere. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.