Gå til innhold
Arkivverket

[#34989] Inger Tomassen, Bjarkøy ?


Gjest Randi Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Johansen

Inger Tomassen var gift med Anders Mikal Martinussen, f. 1875 (Kvænangen ?). Jeg vet ikke når eller hvor Inger var født. Hennes far er muligens Tomas Pedersen. Men så står jeg altså bom fast.. Kan noen hjelpe ?MvhRandi Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

Vet du når og hvor Anders og Inger giftet seg? Når og hvor ble barna døpt? Kanskje besteforeldrene var fadre. Jeg fant forøvrig Inger Regines konfirmasjon 25.juni 1893 i Skjervøy/Kvænangen s.112, nr.3. Hun var født 28.mai 1878, foreldrene var Thomas Pedersen og Marit Pedersdtr., Badderbotn.Prøvde å finne foreldrene i FT 1865, 1875 og 1900 uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Johansen

Så mange svar ! Takk til dere alle..Jeg vet ikke når Inger og Anders Mikal giftet seg. Heller ikke når barna ble døpt. Det høres ut som om dere er på rett spor når det gjelder Inger. Særlig når Inger Regines foreldre har en pleiesønn som heter Anders M.Svaret ligger nok i vielsen til Inger og Anders Mikal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Jan Westrheim

Anders Mikal f. 22.05.1877 er nevnt under gården Meløy sammen med søskene og foreldre. Det står ingenting om hans videre liv, da bygdeboken for Bjarkøy, som er min kilde, sluttet sin informasjon etter 1900. (Bind 2 side 54)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Steinar Olsen

heijeg har foreldre og en del aner på Anders men hade ikke hans kone.har et spørsmål, siden du ikke vet hvor og når de ble gift, vet du om hvor og når de fikk sitt første barn?Steinar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.