Gå til innhold
Arkivverket

[#34992] Karen Pedersdatter Pilhaug død 1667 Rakkestad


Gjest Roger Sandtorp
 Del

Recommended Posts

Gjest Gine Olsen

Kan desverre ikke hjelpe, men håper å få henge meg på med min egne aner, Johanne Henriksdtr. Pilhaug (1689-1787) gift med Hans Rasmussen Schie i Rakkestad (1676-1736). Kjenner noen til disse og har de sammenheng med Rogers i innlegg 1?Mvh. Gine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carl Müller

Når man legger ut en etterlysning og får napp på den, synes jeg øvrige potensielt interesserte bør få ta del i meningsutvekslingen i dette forum. Mao er det dårlig gjort overfor andre lesere å fortsette diskusjonen pr e-post, som fratar disse andre muligheten til å ta del i informasjonesflyten.Nå er datteren til Karen Pedersdatter og Ole Iversen Skjørtorp, Anne Berthe Olsdatter Skjørtorp, en av mine 7. tippoldemødre - så jeg har personlig interesse av dette emnet og eventuelt nye opplysninger som måtte komme frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Sandtorp

Hei Carl. Skjønner deg veldig godt. Det jeg fikk info om er Ole Skjørtorp Iversen født 1590 gift 1624 med Karen Pedersdtr Pilhaug. Foreldre til Ole Iver Skjørtorp Pedersen gift med Angerd Skjørtorp Jonsdtr født 1560 død 1628 Foreldre til Angerd Jon Frøshaug Landset Evensen født 1530 død 1575 Gift med Ragnhild Haralstad Tostensdtr født 1530 2barn Angerd-Baard Foreldre til Ragnhild Tosten Skjørtorp Iversen født 1475 død 1534 Gift 1505 med Gunnor Bodal Rolfsdtr født 1480 Foreldre til Jon Even Frøshaug Langset gift med Angerd Haga Enersdtr. Vis noen har mer info så takker jeg får det. Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Sandtorp

Hei Rita. Nei fikk det som jeg har skrevet her. Karen Pedersdtr Pilhaug fant jeg i innlegg 22847 som du svarte på.Starter på Anne Pedersdatter Som var gift med Ole Hermandsen så kom jeg til Karen. Har du opplysninger om noen av dem. Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.