Gå til innhold
Arkivverket

[#35023] Enok Andreas Samsonson (1859) frå Davik/Bremanger til Værøy el. Buksnes -lagnad?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Under dette tema tek eg opp eit spørsmål som følgjer av tema #26888, men som høver dårleg til tittelen på nemnte tema.* Enok Andreas Samsonson, fødd i Davik (Bremanger) 9.3.1859, flytte i 1876 til Ve...Ein av brørne hans flytte i 1880 til Værøy, og fleire andre søsken flytte til Buksnes i Lofoten, like nord for Værøy! So eg trur at ogso Enok Andreas Samsonson flytte til Værøy, men kvar vart han av? Han døydde før 1928 utan å etterlata seg born, og me finn han ikkje i FT1900, so truleg døydde han på Værøy (eller i Buksnes?) mellom 1876 og 1900?Dersom nokon dreg kjensel på denne personen der oppe, ville eg setja stor pris på det! Dato og stad for dødsfallet hans samt yrke og bustad er kva eg manglar!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Grethe Flood

Er dette en bror av Enok som flytter til Nordland i 1883? [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=26&filnamn=sognflyt&gardpostnr=47997&merk=47997#ovre>Lenke Og dette en annen bror, Kristen Nikolai, som flyttet til Værøy i 1880? Lenke Finner ikke Kristen i innflytterlistene til Værøy fra 1880... Denne Kristen var født i 1862, og i 1900-tellingen finner jeg en Kristen Samsonsen født 1862 i Davik registrert to steder: Lenke og Lenke.Folketellingen viser at denne Kristen var gift med Berit Markusdatter, og i kirkebok for Rugsund i Davik finner jeg at Kristen Nikolai Samsonsen, sønn av Samson Enoksen, ble gift i 1884 med Birte Eline Markusdatter - se nr. 4 Lenke Er dette broren til Enok Andreas??Kirsten døde i 1944 Lenke, mens kona døde i 1916 Lenke.Fødselsdatoen til Kristen Nikolai som er oppgitt ved dødsfallet, stemmer med at han er sønn av Samson Enoksen og broren til Enok Andreas. Dåpen til Kristen Lenke og dåpen til Enok Andreas Lenke. Det betyr at Kristen må ha flyttet tilbake til Davik.Når jeg sjekker utflytterlistene for Davik 1876, synes jeg å lese at Enok Samsonsen flyttet til Vesteraalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for opphenting av nok eit uløyst tema. Eg har aldri funne lagnaden til Enok Andreas Samsonson, men søskeni hans har eg derimot god oversikt over. Mest truleg døydde Enok i ung alder utan å etterlata seg born...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Finner denne ukjente E.Endal som fadder ved tre anledninger til,to i 1883, sept. og nov., og en i aug. 1884.Ved to tilfeller står det 'kirkesanger' foran etternavnet. Her i 1884 ved Anna Katinka`s dåp :Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.