Gå til innhold
Arkivverket

[#35025] Fra Lyster (Luster ?) til Lom. Giftermål der ?


Gjest Tor Mathisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Mathisen

I tellinga fra 1865 ser jeg Eirik Hanssen f. 1830 Lyster (Luster?)som gårdbruker og sjøleier på/i Slålien i Lom. Kona het Anne Syversdtr. f. 1837 i Lom. Spørsmålet dreier seg om henne. Finnes det dåp som kan fortelle hvem foreldra var ?? Når og hvor giftet hun og Eirik seg ?? Dette kan være den Anne Syversdtr. som lita var i Brønnøy og mistet faren vinteren 1841. Han het Syver (Sivert) Sevaldsen og mora Magnhild Olsdtr. De kom fra Lom. Etter faren bortgang fikk Anne samme året ei søster som ble døpt Hanna Severine Sandal. Muligens reiste alle tre tilbake til Lom, for vi kan ikke se dem videre i Brønnøy. Kanskje noen vet mer om Hanna og Magnhild ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Hei!Anne Syversdotter er fødd 1837 i Nordistugu Synstnes.Foreldre: Syver Sevaldsson fødd 1811 på Sygard Aukrust. Magnhild Olsdotter fødd 1814 i Nordistugu Synstnes, daud 1860. Dei var inderstar i Nordistugu kring 1837. Syver flytte 1838 til Helgeland, Magnhild og Anne i 1840. Kom attende til Nordistugu, Magnhild døydde der i 1860.Eirik og Anne gifta seg i 1860.Hanna veit eg ikkje noko om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Erik Hansson var fødd i Luster 4.8.1829, men flytte alt kring 1830 med foreldri sine til Slålien i Bøverdalen. Huslyden er omskriven under Gnr. 10, Søvde i Fortun sokn, Luster bd. I.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Mathisen

HeiTakk til Atle og Lars. Syver (Sivert) omkom 5. jan 1841 sammen med to andre på tur til Lofoten. I kirkeboka er han kalt Sivert Larsen, men det dreier seg nok om den vi her omtaler siden han var f.i Lom i 1811. Hanna kom til verden 4. feb. 1841.Hilsen Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hanna Severine, i mine papir kalla Syverine, reiste til Amerika, eg har ikkje funne ut meir om henne. Anne som vart gift med Erik Hansen Slålien var mora til den seinare så vidgjetne Gjendine Slålien (1871-1972) som song for Edv. Grieg, 'Gjendines bånlåt' i opus 66.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Jeg arbeider med Tor Mathisen. Kan vi faa dodsaaret for Anne gm Erik? Ogsaa sjekke: jeg har Syver f. 1811 sonn av Sevald Sylfestsen og h. Ingri Syversdtr. Sygard Aukrust. Magnhild har jeg f. 1814 dtr. av Ole Hansen og h. Anne Rasmusdtr. Nordistugu Synstnes. Riktig? Syver og Magnhild hadde et barn til: f. 1835 Sevald i Lom, d. 1836. Takk for svar alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ifølgje bygdeboki mi for Luster, band I, døydde Erik Hansson i 1915 og Anna i 1924. Dei fekk sju born, og fleire av dei utvandra til Watonwan Co., MN.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Til Margaret: Bestemora mi, Marit Synstnes korresponderte med ei eldre dame frå St. James, Minnesota som heitte Helene Regine Hansen Fossum. Veit du om ho var ei av etterkomarane til den her ovanfor nemnde Syverine Syversdatter? Eg spør deg sidan du bur i Minnesota og er med i debatten, og reknar med at du har tilknytning til Synstnesfamilien på ein eller annan måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Også til Margaret:Syver Sevaldsson sine foreldre:Sevald Sylfestsson fødd 1753 på Nordgard Andvord, daud 1812 på Sygard Aukrust, der Sevald før var gift med enkja etter førre brukaren. Tredje kone: Ingrid Syversdotter fødd 1774 på Sygard Marstein, daud 1814 på Galde.Magnhild Olsdotter sine foreldre:Ola Hansson fødd 1785 i Nordistugu Synstnes, daud 1843 der. Anne Rasmusdotter fødd 1794 på Hole i Skjåk, daud 1854 i Nordistugu. (Det er Ola som er frå Nordistugu, ikkje Anne)Elles er alt du skriv heilt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.