Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Duedahl

[#35029] RAGNA EVENSDATTER EVENSEN f 1887

Recommended Posts

Gjest Jan Duedahl

Hun boffe i Ringsaker kommune, men var i USA i flere år.Kan noen hjelpe meg med noen opplysninger ??????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest arild andersen

Hei.... du var forferdelig sparsom med opplysninger. Du må legge ut det du vet og hva du spør etter.Uansett fant jeg en Ragna født i Ringsaker i 1887 ved å gjøre et enkelt søk på Ft1900Neenfor finner du en link til denne informasjonenmvh Arild Andersen Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Samme Ragna som Arild henviser til reiser til Iowa i 1907Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest arild andersen

jeg vet ikke hva som skjedde med min lenke i innlegg 2....men jeg prøver igjenher er denLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest arild andersen

kan dette være foreldrene og søsken til Even kristiansen. detter er den eneste even som er 7-8 år i Ft1865 i Oppland. I Hedmark er det ingen..Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest arild andersen

Kan dette være Karen johannesdatter i Ft1875, selv om da er gift med en annen enn Even . Da betyr det at hun kan ha vært gift 2 ganger og har 2 barn fra første ekteskapDa tror jeg at jeg har klart å grave frem det som er på nettHåper det er til hjelp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Duedahl

Trenger mere hjelp for å finne KAREN SAMEIEN I USA og hvordan det gikk med henne? JAN

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.