Gå til innhold
Arkivverket

[#35060] Vigde i Bergen 1724 NK


Gjest Karina Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

Kan man være så heldig at det sto noe mer dokumentasjon om forlovere el. til ekteparet:Frans Diderich Grung og Giertke Bildøe, gift 25 oktober 1724 i Nykirken. Mvh Karina Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Herfindal Johannessen

Kirkebok A 7 for presten i Nykirken gir dessverre ikke opplysninger om forlovere, det er heller ikke andre opplysninger innført ved lysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Hva er du her på jakt etter?Gierche Hansen er datter til Hans Andersen Bildøy, da sønn av Lensmann Anders Hansen Bildøy på Sotra. Sjå innlegg 8. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=4314&sok=bild%F8&startnr=&antall=&spraak=>LenkeNår det gjelder mannen Frantz så har du eget innlegg om dette i Brukerforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karina Hansen

Det var jo synd at det ikke sto noe om forlovere,takk for at du så på det!Til Oddvar,det er 'mitt' innlegg om Frantz du referer til. Jeg har dessverre ikke kommet noe nærmere om hans opphav foreløbig,annet enn det som står i innlegget.Når det gjelder Gierche så har jeg funnet ut en del av hennes slekt.Mvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.