Gå til innhold
Arkivverket

[#35074] Samuelsson/Nilsson Svarteborg - Norge


Gjest Einar F. Løsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar F. Løsnes

Hei! Er det noen som har kjennskap til Aron Theodor Samuelsson født i Stora Dahlen, Svarteborg, Bohuslän, Sverige den 01.07.1866 og Christian Samuelsson født der 26.06.1853. De har muligens utvandret til Norge og er døde før 1904. Deres foreldre var Samuel Nilsson og Olena Tobiasdotter fra Svarteborg i Sverige.Hilsen Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Hvis det er noen som har kjennskap til evt. Samuelsen i Brevik, så kan det være interessant for Christian Samuelsson ovenfor kom til Brevik.Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Hei Berit!Ja jeg har sett dette og Christians fødselsår er helt klart feil. Det kan jo ofte være sånn når bare fødselsår blir oppgitt. Full fødselsdato er det sikreste. Jeg har imilertid funnet en god del vedr. Christians familie i kirkebøkene i Brevik. Jeg lurer veldig på hvor det blei av Aron Theodor. Men tusen takk skal du ha for at du er på utkikk for meg. Jeg håper at du eller andre kan hjelpe meg med å finne noe mer.Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.