Gå til innhold
Arkivverket

[#35102] Rafel Johan Nilsen aka Ralph Nelson (1899-1990), ætti hans i Meløy, Nordland?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for plassen Tortenvik under Haugvik i Meløy, Nordland, syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Nils Johan Rafelsen hf g Fisker og Jordbrug Husmand m J 1853 Melø NorAne Kristine Rasmusen hm g Husmoder 1855 Rødø NorHans Kristian Nilsen s ug Dræng og Fisker 1880 Melø NorEdmund Olai Nilsen s ug Fisker 1884 Melø NorLars Johan Nilsen s ug Søn 1886 Melø NorEmma Kristine Nilsen d ug Datter 1891 Melø NorElise Marie Nilsen d ug Datter 1894 Melø NorDortea Hagen Nilsen d ug Datter 1896 Melø NorRafel Johan Nilsen s ug Søn 1899.02.20 Melø Nor~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Yngste sonen Rafel Johan utvandra på eitt eller anna tidspunkt til Amerika der han gifte seg med enkja Borghild Ovedia Conradson, fødd i Trondenes 12.10.1891, men av Hafslo-ætt frå Sogn!Etter nokre år i Amerika (Detroit, MI?) flytte Ralph og Borghild attende til Meløy der Borghild døydde 24.2.1973. Ralph Nelson døydde same staden 25.2.1990.Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg med følgjande:* Utvandringsåret til Rafel Johan Nilsen og kva reisemål hadde han?* Er det nokon som veit kva yrke Ralph Nelson hadde etter han kom heimatt frå Amerika og kvar huslyden budde?* Kva år flytte Ralph og Borghild heimatt?* Frå kva gard i Meløy hadde Nils Johan Rafelsen opphavet sitt?* Frå kva gard i Rødøy hadde Ane Kristine Rasmus(s)en opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Johannessen

Til de to siste spørsmål: Niels Johan Rafaelsen var født Hugvik i Meløy 14. januar 1855. Foreldre: Rafael Christian Larsen, født Åbotsvik i Meløy 1822, død Tortenvik i Meløy 25. september 1888, og Inger Marie Jacobsdatter født 13. juni 1830, død etter 1891.Anne Kristine Lavine Bang Rasmusdatter var født Segelfore i Rødøy 1856, datter av Rasmus Jensen.Niels Rafaelsen og Anne Kristine flyttet til Lyngvær (i Bolgvær) gnr. 2, bnr 27.Kilde her er i hovedsak Mary Einarsen ”Engevikslekta og dens etterkommere innen Meløy, Rødøy....”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Det er sikkert denne Rafael Larsen som er nevnt i sin fars skifte i Aabotsvik i 1856, og det var da skifte i Aabotsvik i Meløy på Lars Andersen, og det er nevnt at han døde 29.01.1856. Lars hadde ikke noe kone her, men disse barna:1)Anders Larsen2)Hans Larsen3)Rafael Larsen4)Rasmus Larsen5)Ane Larsdatter som var 24 år6)Daniel Larsen som var 17 år.Inger Jacobsdatter er nevnt i skiftet etter sin far Jacob Hansen i Haugvik i Meløy i 1857, og her var arvingene:Jacobs kone Else Nielsdatter som kan være mor til Inger(Jacob kan ha vært gift før). Hans barn og kanskje Else Nilsdatters barn:1)Hans Jacobsen som var 26 år ved farens skifte2)Ane Jacobsdatter som var gift med Peder Christensen i Hugvig3)Inger Jacobsdatter som var gift med Rafael Aabesvig står det her, men det er ikke nevnt noe om at Rafael var død(han døde jo i 1856).4)Edel Jacobsdatter som var 17 år5)Bereth Jacobsdatter som var 11 årKilde: Skifter fra Meløy,Rødøy, Lurøy og Træna 1846-1880', som det kan være lurt å skaffe seg for dem som driver med slektsforskning i disse områdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Leif og Anne Lise for interessante innlegg, og ogso ein stor takk til Terje, som har kontakta meg ''off list''!Eg har fått svar på det meste, men spekulerer framleis på:* Utvandringsåret for Rafael Johan Nilsson til Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg er framleis på leiting etter UTVANDRINGI til denne Rafael Johan Nilsson frå Meløy og vonar at einkvan kan hjelpa meg finna ut av dette. Eg har i alle fall ikkje funne han i utvandringslistene over Trondheim!Eg takkar nok ein gong so mykje for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Aakvik

Ralph Nelson var min fars onkel. Jeg har truffet og snakket med han flere ganger. Muligens har jeg også foto av han. Det er noe slektshistorisk knyttet til Ralph som ikke stemmer eller står i kirkebøker. Mvh Trond Aakvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Trond, Rune og Arne for interessante innlegg. Dette Eliassen-namnet frå passasjerlista har eg ingi forklaring på, men det må jo vera han som utvandra over Bergen i 1926 og då hadde butt på Tysnes(!).Rafel ''Ralph'' flytte heimatt til Noreg då han i 1964 vart pensjonert frå bilfabrikken han jobba på i Detroit, MI.Med dette er problemet mitt kring lagnaden til Rafel heilt løyst, og eg er godt nøgd! Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.