Gå til innhold
Arkivverket

[#35117] Dødsmeldingar Bergen 1918 og 1962 (Henriksen/Fanebust)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Agnes Fanebust, f. Eriksen, fødd i Bergen 30.1.1889, døydde i Bergen 13.4.1962.* Er det mogeleg å få greie på yrkestittelen hennar samt opplysningar om ervingane hennar frå to ekteskap?Agnes gifte seg første gongen i Bergen 8.3.1910 med Birger Henriksen, fødd i Bergen 1.8.1889. Han døydde truleg(?) i Bergen 8.11.1918.* Er det mogeleg å få ei stadfesting av korrekt dødsdato for ''min'' Birger, samt yrkestittel og opplysningar om ervingane hans?Agnes gifte seg att, rimelegvis i Bergen, kring 1920(?) med Lauritz Bernhard Fanebust, fødd 27.12.1889, død 6.4.1958.* Er det mogeleg å finna dato og stad for denne vigsli?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Agnes Fanebust var maskinists enke da hun døde 13. april 1962. Hun etterlot seg tre sønner, en (født 1910) fra første ekteskap, to fra andre ekteskap (født 1918 og 1920).Hun hadde giftet seg hos Byfogden i Bergen med Lauritz Bernhard Olsen (Fanebust) 3. april 1914, og hadde da kongelig bevilling til nytt ekteskap datert 6. mars 1914. Første ekteskap var oppløst.Jeg kan ikke tro at det er den samme Birger Henriksen som dør 8. november 1918 som hadde vært gift med Agnes. BH, død 1918, hadde kone i København.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.