Gå til innhold
Arkivverket

[#35119] Gardsbilete i 1900-teljinga


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Som somme av dykk kanskje har lagt merke til kan de no leggja inn bilete av gardar i 1900-teljinga. Det er kome ei ny lenkje Legg inn bilete av garden/bruket. Trykk den og du kan lasta opp bilete. Du kan velja om det skal leggjast på alle hushald med same grdsnummer, eller berre på dei med same gard- og bruksnummer. Gardar som har fått lasta opp bilete vil få eit lite hus bak bruksnummeret, som du kan trykkja for å sjå biletet. Det gårjamvel an å leggja fleire bilete til same bruket. Sjå t.d. Lenke.I databaseveljaren vil kommunar med bilete vera merkte med eit hus. Når du kjem inn på ein slik kommune vil det vera ei lenkje Vis gardar med bilete bak søkeknappen. Trykk på den og du vil få ei liste med dei hushalda det er lagt inn bilete til.Legg elles merke til at me ikkje tek mot bilete som er større enn 1mB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Den kjem opp med det same. Men kanskje du ikkje har sett huset. Trykkjer du Visa gardar med bilet får du opp ei liste med gardar, i ditt tilfelle ein. For å få huslenka må du sjå på informasjonen om garden nede på sida, ikkje i søkelista. Der er huset på plass og du kan trykkja fram biletet. Flott bilete, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har orda det slik at du også få hus oppe. Med andre ord, når du har trykt Vis gardar med biletet får du ei liste med gardar og kan trykkja huset fdu finn på bruksnummer og får fram biletet.Legg også merke til at det står ein blyant bak teksten. Den kan du bruk om du veit meir om biletet eller har andre kommentarar. På moderne IT-språk kan du sei at kvart bilete har ått sin blogg.Elles kan du følgja med på kva bilete som kjem inn ved å nytt RSS-en http:/digitalarkivet.no/bilete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tiltak. Jeg har også lagt inn bilde (Sogn og Fjordane,Davik prestegjeld, gnr.45, bnr. 13 Kvien), men ved søk på 'gardar med bilete' får jeg feilmelding. På den direkte linken til bilder kommer denne meldingen:Directory Listing Denied This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har sett i systemet. Det ser ut for meg som om innleggjinga ikkje er blitt fullført. Det er komne inn fire bilete som KAN vera frå deg, men det er ikkje oppretta ein post i databasen. Opplastinga skjer i fleire steg. Først blir biletet lasta opp. Så får du sjå det saman med dei opplysningane du har skrive inn. Dei kan du så retta. Alternativet er å sei at dei er rett og leggja opplysningane på plass. Entern har du ikkje gjort det siste, eller så er det ein feil i systemet mitt. Eg skal undersøkja så snart eg har fått i meg førmiddagsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Feilen var min. Eg hadde tydlegvis ikkje testa alle vegar inn mot at biletet skulle på plass. Men no trur eg det fungerer. Men dei som ikkje er komne på plass må nok leggjast inn på nytt, sidan tekstane er forsvuinne på vegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Som det framgår av ein annan tråd, har det falle ut nokre innlegg her. Innholdet i dei var så langt eg kan hugse, at Oldervoll hadde retta feilen som Tor Kvien påpeika i innlegg 9, og at eg sjølv kom med rosande ord om dette påfunnet - og dei vil eg i alle fall gjenta:Fantastisk tilbod, beint fram. Eit kart er flatt og vil aldri gje same inntrykket av ein gard som t.d. Tor Kvien sitt bilete gjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har no lagt til ein ny knapp nede på databaseveljaren, Vis databasar med innlagt bilete. Då får du opp same slista som du elles får med RSS, i liste med lenke til alle gardar som har fått innlagt bilete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei. Jeg la inn et bilde på gnr.25, bnr.4 i Rødøy og jeg ser teksten til bildet men får ikke opp selve bildet. Hva er grunnen til det?Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Grunnen er at du må ha gløymt å velja bilete og eg har gløymt å sjekka at du har gjort det. Så du må nok leggja inn på nytt. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg har nå lagt i bildet på nytt, men resultatet er det samme. I tillegg har jeg lagt inn et bilde på Gnr.83, bnr.2 i Gildeskål.Hva er det jeg gjør galt?Mvh. Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Er det eit kvitt hus med ein mann frammom? I så fall er biletet kome, men du har ikkje sluttført prosessen. Dermed vil ikkje informasjonen om biletet koma fram til oss og dermed er det også umogeleg for oss å visa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørnulf Schømer

Jeg logget meg på nå for nettopp å komme med dette forslaget som du har her Hallvard. Lå å grunnet på dette i dag tidlig. Jeg er i den heldige situasjon at jeg har portrettfoto av ganske mange av tipp-ene mine, de eldste er tatt av AC Møller og kona Bergithe Marie Holst en tid før 1864.Er det noe jeg savner i slektsforskninga mi så er det bilder av personer.Så en lenke til portrettfoto av personer/familier hadde vert supert. Selvsagt må det her da passes på alle lover og regler ang. fotografier/åndsverk, men jeg kan vel ikke se de store konfliktene med lovverket når det gjelder bilder av personer i 1900-tellinga, selv om bildene kanskje er tatt noe etterpå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Michaelsen

Jeg har nettopp lagt inn et bilde av gården Aasehaug i Borgund, Møre og Romsdal. Dette bildet dukker også opp på andre bruk i kommunen. Har det skjedd en feil ved min innlegging, eller har problemet med databasen å gjøre? Mvh Magne Michaelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Du har nok kryssa av for at biletet skulle leggjast inn for alle med same bruksnummer som Aasehaug. Men no har eg fjerna alle dei andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.