Gå til innhold
Arkivverket

[#35119] Gardsbilete i 1900-teljinga


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Ofte kan ein kopiera inn. Når eit foto er eldre enn 50 år og fotografen har vore død i meir enn 15 år er det ingen som har opphavsrett til biletet. Så er det sjølvsagt nokon som har eigedomsrett til fotoet. Men så snart dei har lagt det ut på nettet utan restriksjonar oppfattar eg det slik at eigedomsretten ikkje kan påberopast.Og så det med lenke: Om du har ei side som inneheld ein del tekst (kanskje om biletet) og bilete så kan ein lett laga ei lenke til dette biletet.Men då framstår det som ein del,ikkje av opphavsmannen si side, men vår, sjølv om biletet ikkje teknisk sett ligg på vår servar. Eg vil oppfatta det som sniking rundt opphavsretten. Men det ein sjølvsagt kan gjera er å laga ei lenkje, ikkje til biletet, men til sida der biletet førekjem. Eg skal tenkja på ei løysing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

En grunn til å IKKE kopiere til DA er at det i 'databasene' ligger versjoner av bildet med dårlig kvalitet - men du kan bestille vanlig (fysisk) kopi av fotoet (fotografer som stort sett er ansatt for ofentlige midler skal jo ha noe å gjøre). Dette med mulighet til bestilling vil forsvinne hvis man kopierer bildet til DA, sammen med annen info i 'databasen'. Dette vil også si at det er lenke til sida, og ikke bare bildet, som bør legges inn.Når jeg skriver lenke, så mener jeg en lenke man kan klikke på, ikke noe som inkluderes - det er vel som de fleste som driver i gamet vet, ikke tillat uten videre. Men, det var jo en gang noen som prøvde seg med å skulle ha betalt hvis man la inn lenke til sida deres - da hadde det ikke blitt mye web.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Med setningen 'Dette med mulighet til bestilling vil forsvinne hvis man kopierer bildet til DA, sammen med annen info i 'databasen' mener jeg bla at annen info om bildet (årstall, tittel etc) i databasen vil forsvinne hvis man kopierer kun bildet til DA. Å kopiere den andre informasjonen er kanskje ikke alltid tillatt.Det kan godt hende at noen av 'databasene' vil være hårsåre mht kopiering, men de burde egentlig være glade for å bli markedsført via DA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Jeg forsøker å legge inn et bilde, men får det ikke til. Har lagt inn flere tidligere uten problemer.Nederst i skjermbildet står dette: Feil ReadString 6 36Er det noe jeg kan gjøre, f.eks. endre filnavn på bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Problemet er at programmet mitt klarer ikkje behandla biletet, truleg fordi det er ein formatfeil i det. Det eg har gjort i slike tilfelle er å lesa det inn i Photoshop e.l., forandra storleiken og lagra det med eit anna namn. Dermed har det gått bra. Eg skal sjå om eg kan finna ein veg rundt slik bilete og melda frå her om og når eg har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Stian B. Kjendal

Hei!Jeg har lagt inn en del bilder, men ikke alt fungerer bra.Bilder i jpg og farger går helt fint.Bilder i gråtone, stort sett scannede bilder går ikke i det hele tatt. Jeg får feilmelding :ReadString 6 36Dette er jo ikke formatfeil som du skriver, dette er jo filer i JPG som jo er en standard.Det virker på meg som om programmet dit ikke takler annet en 24 bit fargefiler.Isåfall så er jo det både ekstra arbeid med å konvertere bildene til fargefiler, pluss at bildene jo da tar MYE større plass.Stemmer dette?Forøvrig så synes jeg dette er et meget godt tiltak. Jeg har bilder av hele Levangsheia sogn, som blir tatt til bygdebokarbeid. Disse kommer alle ut etterhvert.Mvh Per Stian B. Kjendal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Forklaringa di høyrest rimeleg ut. Utgangspunktet mitt er at ingen bilete skal visast med større breidde enn 600 pikslar. Det klarer i utgangspunktet nettlesarar av. Men så er det unødvendig å senda avgarde bilete større enn 600 pikslar når dei likevel ikkje blir viste. Difor lagar eg automatisk ei visingsutgåve av bilete. Det treng eg i og for seg ikkje. Eg skal prøva å lura dei bileta som ikkje går forbi utan formatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No burde det ha kome seg. Forklaringa di var korrekt. Eg klarte å redusera også gråskala, men programbiten min gjorde ein så dårleg jobb med dei at eg fann ut det var best å kutta det ut. Men no kan me få problem med særskilt smale bilete. Me får sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Stian B. Kjendal

Hei!Nå fungerte det!Se på gården Furumyr i Skåtøy sogn. Gr. 6. br. 17.Har lagt inn et bilde der.MvhPer Stian B. Kjendal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Det fungerte for meg også. Bildet er Bergan, 0719 Stokke.Akkurat dette bildet skannet jeg i farger, men endret det til gråskala i Paint Shop Pro. Synes det ble litt klarere da.Mvh. Solveig Skjelland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Sande

Eg har gjort eit forsøk på å leggje inn bilete på g.nr 52, br.nr.7 i Bremanger. Eg har skrive inn opplysningane og teksten korrekt. Så har eg henta opp biletet (sv./kv.), greitt synleg under teksten. Så trykkjer eg på 'Legg på plass biletet' Der stoppar det opp. Det kjem ikkje noko hussymbol på denne garden. Kva har eg gjort feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Sande

Eg har gjort eit forsøk på å leggje inn bilete på g.nr 52, br.nr.7 i Bremanger. Eg har skrive inn opplysningane og teksten korrekt. Så har eg henta opp biletet (sv./kv.), greitt synleg under teksten. Så trykkjer eg på 'Legg på plass biletet. Der stoppar det opp. Det kjem ikkje noko hussymbol på denne garden. Kva har eg gjort feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg veit ikkje kva som har gått galt. Biletet kom fint fram. Dermed tok eg og la det på plass. Eg har sjølvsagt lite opplysningar. Send dei til meg på oldervoll@hi.uib.no og eg skal leggja dei på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Stokke

Hei Jan Når jeg velger engelsk som språk på 1900 tellinga, velger f.eks Buskerud, 0626 Lier og klikker på knappen 'Vis Gardar med bilete' så får jeg opp lista med i dette tilfellet den ene gården hvor det ligger bilde, men det 'Blå Husikonet' som skulle vises under 'Farm unit no/bruksnr' kommer ikke opp som på de norske sidene.Halvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Ronny Hansen

Hei jeg klarte å legge inn samme bilde 2 ganger ved en feiltakelse. Kan jeg selv fjerne det ene innlegget?Gjelder Frognerlund i Kråkstad Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Helge Osvold

Jeg har prøvet og legge inn bilde på gården Osvold i Stange 394 86 Stange 4 83 9. Som du ser gikk ikke det så bra. Kan du rette det opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Thoralf Otneim

Har lagt inn bilete på gnr. 16/bnr 2 i Selje kommune, Sogn og Fjordane, men kryssa tydelegvis feil av, sidan biletet og vart lagt inn på alle bruka under gnr 16. Kan ikkje finne ut korleis eg rettar opp feilen. I tillegg har eg tydelegvis lagt inn bilete to gonger under gnr 16 - då utan tekst. Kan eg rette opp desse feila, eller er det kun 'systemansvarleg' som har konsesjon til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anne Gro Bjørknes Tørnby

Hei-jeg har lagt inn tre bilder på Kjølstad ,Urskog og det gikk helt uten problemer-men etter en uke var plutselig alle bildene forsvunnet bare teksten stod igjen.Nå har jeg lagt inn alle på nytt og det gikk fint men alle de gamle tekstene og 'ramma' etter de gamle bildene ligger igjen-får vel ikke sletta de selv kan du ordne det og eventuelt forklare meg hva jeg har gjort feil Mvh Anne Gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Feilen er det nok eg som har gjort, ikkje du. Fordi me skulle ha vedlikehald på ein servar måtte me flytta tenesta litt rundt i det siste. Så har eg nok gløymt å kopiera bileta dine. Men no skulle det vel vera i orden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.