Gå til innhold
Arkivverket

[#35120] Jo Erikson Nisja, Sunndalen/Surnadal


Gjest Olav Sæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Sæter

Jeg prøver å finne opphavet til Jo Erikson Nisja, f. 29/7 1854. Han var mest trolig født i Sunndalen. Han flytta til Surnadal som sagbruksarbeider og kjøpte plassen Skjelneset. Han gifta seg med Ingrid Eliasd. Stangvik i 1882.Hans Hyldbakk skriv i Heimar i Surnadal bind II, s. 249 at Jo var sønnen til en Erik Andersson Nisja som eide en av Snøvad-gardene i Sunndalen.I FT 1865 Lenke finner vi trolig denne Jo på Anfindstuen, hvor han bor sammen med mor si Rannei Olsd. Rannei var da gift med Ole Johnson.Er det noen 'der ute' som vet mer sikkert om opphavet til Jo?All hjelp mottas som vanlig med stor takk!Med vennlig hilsenOlav S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være din Jo:IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0JOHN ERIKSEN MaleEvent(s): Birth: 29 JUL 1854 Christening: 20 AUG 1854 Sunndal, More Og Romsdal, NorwayParents: Father: ERIK ANDERSEN Mother: RANNEI OLSDRMessages: Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endre Holten

Hei Olav! Kan det vera den John Eriksen som bur saman med mora Rennei Olsdotter i Anfinnstua på Jenstad, 12 år gammel i 1865 ?(66) Sunndalsboka (bind 2)har ingen Erik Andersen som brukar på Snøva, men Even Andersen. Mvh. Endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Sæter

Hei Endre! Jeg er rimelig sikker på at vi har John Eriksen i Anfinnstua sammen med mor si Rennei.At det er Even Andersen på Snøva er også riktig. Jeg har funnet Erik Andersen f. ca 1824 på Kløften, Romfo sogn, men han er gift med Marit Halvorsdtr og har unger på samme alder som Jo Erikson.Dette er ei nøtt, og håper noen kommer med et hint om hva som er rett eller feil her.Hilsen Olav S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Olav Sæter

Hei!Prøver å løfte opp denne tråden igjen. Jeg har funnet denne karen Lenke som jeg mener kan være en aktuell kandidat som far til Jo Erikson Nisja.Er det noen med spisskompetanse på Oppdal/Sunndal som kan bekrefte/avkrefte om dette er rett mann?Med vennlig hilsen Olav Sæter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Sæther

Hei.Her kjem nokre opplysningar som eg håpar kan vere med og oppklare denne saka.Faren til den Jo (Jon) Eriksson du nemner var Erik Andersson f. 1822, og han må ha vore son til Anders Eriksson og Marit Larsdotter på husmannsplassen Leangsøya i Sunndalen. (I Sunndalsboka står Anders Eriksson oppført med farsnamnet Larsson, som må vere feil. Ved konfirmasjonen til Erik står Marit Olsdotter oppgjeven som mor, men også her må det vere oppført feil farsnamn.) Mor til Jon Eriksson var Rannei Olsdotter, dotter til Ole Olsson og Marit Torsteinsdotter på plassen Vermøya under Ner-Nisja (Nedre Nisja) i Sunndalen. Jon fekk elles ei dotter Ingrid f. 1873 med Guro Gunnarsdotter, dotter til husmannen Gunnar Andersson på plassen Sandlykkja under Øver-Nisja (Øvre Nisja). Som du nemner flytta Jon til Surnadal.Litt meir om faren til Jon, Erik Andersson: Han fekk også ei dotter Gjertrud f. 1849 med Brynhild Hansdotter, dotter til husmannen Hans Jakobsson på plassen Linsetlykkja i Litldalen (Sunndal). I 1857 gifta Erik seg med Olina Bjørnsdotter, dotter til gardbrukaren Bjørn Toresson på Flatvad bruk nr. 4 i Sunndalen. Erik og Olina fekk ein son Anders f. 1857. Familien flytta deretter til Bolsøy (jf. Sunndalsboka bind 2 s. 250).Den Erik Andersson du viser til i folketeljinga var ein annan person. (Han var f. 1819, og son til gardbrukaren Anders Knutsson på Gravem. Denne Erik er elles utegløymd i Sunndalsboka - sjå elles bind 1 s. 323. Han vart visstnok husmann på Munkvolldalen i Oppdal, og gift med ei Kari Ingebrigtsdotter.)Håpar dette var til hjelp. Viser elles til boka 'Meir om befolkninga i Sunndal på 1800-talet' som eg gav ut i vår (ISBN 82-303-0587-0).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Sæter

Hei Knut!Dette var i overkant av det jeg hadde forventa, og vil bare bøye meg i støvet og si:Tusen hjertlig takk!HilsenOlav Sæter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Knut Sæther

All informasjon i kjeldene (gardsnamn, talet på leiermål etc.) tyder på at Erik Andersson, far til Jo (Jon), var son til Anders Evensson II, Snøva bruk nr. 2. Denne Erik Andersson vart husmann på Røyhjellen. Han hadde tre barn før ekteskapet: Mari f. 1850 (1. leiermål iflg. kyrkjeboka), Anders f. 1851 (2. leiermål iflg. kyrkjeboka - i Sunndalsboka finn vi ikkje denne sonen nemnt under Røyhjellen i bind 2, men under rettingane lengst bak i bind 5) og Jon f. 1854 (det 3. leiermålet hans med tre forskjellige kvinner har presten notert, og det stemmer). Ved alle desse tre dåpsinnførslene står Erik også oppført med namnet Snøva.Helsing Knut Sæther

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.