Gå til innhold
Arkivverket

[#35141] God jul og godt nytt år til alle på Digitalarkivet.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Følger deg med ønsker om riktig god jul og godt nytt år. Takk for alle de hyggelige og lærerike debatter i året som gikk. Mvh. Gunn Huglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Ønsker å stille meg i rekken blant de som ønsker dere alle en riktig GOD JUL! og et GODT NYTT ÅR!Håper dere alle får en fin jul med familie, venner og slekt. Hilsen Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Ja God Jul og Godt Nytt År alle sammen. Jeg har jo stadig en sterk følelse av å være blant venner, men slik er det jo gjerne når man har felles interesser - eller mellom-værender, kunne vi gjerne si på norsk (inter esse). Av og til klarer man å yte fornuftig hjelp, andre ganger får man interessante og noen ganger overraskende innspill, og stundom er fingerne raskere enn hjernen, og man angrer litt på en formulering. Men slik er jo gjerne livet. Takk for året som snart er ute alle sammen; en spesiell takk til staben i DA og Arkivpersonalet som nå gir oss en gullgruve av kirkebokkopier, sant alle andre som legger ut slektsbaser og andre kilder, dere er uvurdelige, ikke stort mere å si om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Slenger meg med på jule- og nyttårshilsinga.. I wish you a Merry Christmas, I wish you a Merry Christmas, I wish you a Merry Christmas and a happy New Year :)))... Hei fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

God jul og godt nyttår til alle sammen her inne. Tusen takk for all hjelp jeg har fått av dere.Spesiel takk til de som driver dette fantastiske nettstedet og de som tar seg av scanningen av kirkebøkene. Dere gjør en fantastisk jobb..Tusen takk..Juleklemmer til alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Ja jeg slenger meg også på her. Tenk å få en gave hver dag året i gjennom, ved å ha dette nyttige og spennende forumet. Her blir det meste lest alltid. Så en takk fra meg for at vi har forumet og ikke minst at vi har hverandre gjennom tips og hjelp året gjennom via en felles hobby.En stor julehilsen her fra Moss til alle. GOD JUL. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Ønsker alle sammen en riktig god jul og et godt nytt år.Ønsker også å få takke for all god hjelp i 2005.*Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Jeg slutter meg til alle gode ønsker for jula og det nye året. Måtte nye generasjoner få vokse opp i en god verden mens vi sitter og grubler over de forlengst henfarne.Hilsen Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg sender mine ønsker om en fredelig jul og et godt nytt år til alle brukere i dette forum, samt til alle ansatte i DA og andre arkiver som betjener oss og svarer på alle spørsmål.Med julehilsen fra Astrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

God jul til dere alle. Med alle de trivelige og hjelpsomme mennesker en møter på debattforumet må en bare bli i godt humør.Vennlig hilsen Helge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg sender mine beste ønsker til alle dere ansatte og de mange gode hjelperne som finnes både på Bruker- og Digitalarkvet. En riktig God Jul og et Godt Nytt-År, og hjertelig takk for den gode hjelpen dere har gitt meg gjennom flere år!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.