Gå til innhold
Arkivverket

[#35141] God jul og godt nytt år til alle på Digitalarkivet.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Rustad

Fjøsnissen på Toten ønskjer ei God Jul tæl dekk ælle!Jeg forlater dialekten for å videreformidle i norsk språkdrakt de flotte ordene som Gladys Knight kom med under årets fredspriskosert: Den beste og enkleste måten å skjape en bedre fremtid og verden på er 'å lytte til den indre stemmen'.La oss bare håpe at vi er så¨frie fra negativ påvirkning utenfra at vi fortsatt har en egen indre stemme som kan si oss hva som er rett og galt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg også ønsker god jul og godt nyttår til både drivere og brukere av Digitalarkivet, og takk for all hjelp jeg har fått i 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

En riktig God Jul og et Godt Nyttår ønskes staben ved SAB og brukerne av DA, - ikke minst Berit Knudsen som gjør en uvurderlig innsats med å hjelpe her på forumet!Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf A Røkeness

Ja, en riktig God Jul og et Godt Nytt År til dere alle, både brukere og ansatte; og en stor takk for all hjelp jeg har fått gjennom året som nå nesten er forbi.Mvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Karin Kringberg

En riktig god jul og et godt nytt år til både brukere, ansatte og alle de som stiller opp og hjelper til med å løse små og store oppgaver. Flott at det finnes slike mennesker og et slikt brukerforum! Mvh Anne Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

God Jul til dere alle og takk for all hjelpa eg har fått i året som snart er omme. Eg ønskjer dere alle eit riktig godt nytt år. Ser fram til at nye brikker i det 'uendelige puslespillet' skal falle på plass i det nye året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gine Olsen

Skriver ønsket på dansk idag: I ønskes en glædelig jul og et godt nytår 2005! Takk til både villige hjelpere og til de som har hatt spennende debatter hvor jeg har tjuvlest og blitt klokere!Takk til alle!Mvh. Gine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv S. Hansen

En 'glædelig jul' fra Degernes, og en stor takk til de på arkivene som har greid å gi oss så mange gleder nå i førjulstiden.Hilsen Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

En God Jul og et Fremgangsrikt Slektsforkningsår ønsker jeg dere alle, her jeg sitter i mitt gamle Bergenshus som blir 240 år i 2006.Mvh Arnfrid M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Benedicte Hauge Kulø

En riktig God Jul til dere alle gode hjelpere og også dere som har lagt alt til rette for oss i Digitalarkivet. Det er fantastisk hvor engasjert dere alle er og jeg håper at alle får et riktig godt og fredfullt nyttår! Vennlig hilsen Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Göran Åhling

Även vi vill önska alla anställda på DA och alla användare en riktigt god jul och ett gott nytt år! Vibeke Lund Åhling och Göran Åhling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i vintermørket!En God Jul og et Godt Nytt År til alle jeg har vært i kontakt med!Skulle noen tilbringe julekvelden foran PC’en; her en liten adspredelsesmulighet: Leiter man på Google under ”stille nacht heilige nacht kapelle”, vil en lenke (Stille Nacht! Heilige Nacht! Live Webcam & MP3 Download Stream) til et ørlite kapell i Oberndorf ved Salzburg (Østerrike) kalt Stille Nacht Heilige Nacht Kapelle, dukke frem. Den 24. desember klokken 17.00 blir en gudstjeneste sendt live herfra via internet. Gudstjenesten avsluttes med den verden rundt kjente sangen Glade Jul, Hellige Jul, som de tilstedeværende synger – alle i sitt eget språk. Det lille kapellet står akkurat der hvor sangen 1818 for første gang ble oppført av Joseph Mohr (1792-1848) og Franz Xaver Gruber (1787-1863). I 1818 stod her Sankt Nikolaus Kirche som på grunn av flomskader i slutten av det 19. århundret (Salzach renner forbi like i nærheten) måtte rives. Alt dette finner man under den angitte lenken fortalt på flere språk, som f. eks. på svensk.Mvh. E. Heindl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.